شنیده می‌شود امیری در آستانه بازگشت به پرسپولیس است، اما مسئولان باشگاه این خبر را تکذیب می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱        08 April 2019
وحید امیری، ستاره ۳۱ ساله تیم فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه که همراه با تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات حضور داشت و ابتدای لیگ هجدهم پرسپولیس را ترک کرد و به تیم ترکیه‌ای پیوست، نتوانست در این تیم شرایط خوبی داشته باشد و در آستانه خروج از ترابوزان است.

نیمکت نشینی‌های متعدد و رضایت نداشتن سرمربی تیم ترکیه‌ای سبب شد تا برخی‌ها از بازگشت وحید امیری به پرسپولیس خبر دهند، اما جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد و آن را شایعه دانست.

امیری نتوانست در فوتبال ترکیه عملکرد خوبی داشته باشد و این روز‌ها هم به نیمکت‌نشین تیمش تبدیل شده است تا آمار نیمکت‌نشینی او در فصل جاری بیشتر از چیزی که انتظار می‌رفت، باشد.

در این میان که امیری روز‌های سختی را سپری می‌کند، شنیده می‌شود در آستانه بازگشت به فوتبال ایران قرار گرفته است. البته هنوز هیچ تیمی به صورت رسمی خواهان جذب این بازیکن نشده و صحبت‌هایی مبنی بر حضور او در پرسپولیس شنیده می‌شد که جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: من در جریان این موضوع نیستم و این شایعات همیشه وجود دارد. باشگاه پرسپولیس محل تعلیم و تربیت است و از این ماجرا خبری ندارم.

گفتنی است، وحید امیری ۲ سال در پرسپولیس حضور داشت و سپس در شرایطی که سرخپوشان از فعالیت نقل و انتقالات محروم بودند او راهی ترکیه شد که سبب ناراحتی برخی هواداران شد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: