استاندار گیلان با تاکید بر رعایت حقوق مالکان در تملک اراضی آزادراه رشت- قزوین، ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همکاری مردم و مجموعه استان این پروژه تا پایان سال ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۵۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴        14 March 2019
مصطفی سالاری در جریان بازدید از روند آغاز عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در جمع خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی این پروژه به طور رسمی با حضور رئیس جمهوری در استان آغاز شد.

وی با بیان اینکه تکمیل این پروژه در مجموع نیازمند حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است افزود: در این راستا مناقصه پروژه انجام شد.

استاندار گیلان با اشاره به سختی پروژه و وجود تونل‌ها و پل‌های متعدد در مسیر اجرا تصریح کرد: هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه با توجه به مسافت آن بسیار پرهزینه است.

وی با بیان اینکه طبق نظرات کارشناسی دو پیمانکار با تجربه جهت اجرا انتخاب شدند اظهار کرد: از ابتدای کار مجوز‌های لازم از دستگاه‌های اجرایی مانند محیط زیست، منابع طبیعی، آب منطقه‌ای و سایر ادارات اخذ شود، زیرا بروز هرگونه مشکلی در این خصوص موجب کندی اجرای پروژه می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان روند طولانی شدن پروژه را موجب متضرر شدن استان دانست و تصریح کرد: مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان و مردم همکاری لازم را در تکمیل آزادراه که مطالبه ایی عمومی است، داشته باشند.

وی با تاکید بر رعایت حقوق مالکان اراضی در مسیر اجرا طبق قانون گفت: ادعا‌های مالکان اراضی مورد استعلام و بررسی قرار گیرد تا مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

وی با اشاره به وعده پیمانکاران در تکمیل این پروژه تا پایان موعد مقرر مشروط به همکاری مردم و دستگاه‌ها ابراز امیدواری کرد با همکاری و همدلی این مسیر در نوروز سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: