فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امارات و عربستان بدانند که ایران از حمایت های مخفی آنها از گروه های تروریستی آگاه است و صبر جمهوری اسلامی ایران به سرآمده است.
کد خبر: ۵۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶        16 February 2019
سردار محمد علی جعفری روز شنبه در آیین تشییع شهدای حمله تروریستی زاهدان در میدان بزرگمهر اصفهان اظهارداشت: ما انتقام خود را از امارات و عربستان خواهیم گرفت و بر این اساس از شورای امنیت ملی می‌خواهیم که دستمان را برای عملیات انتقام جویانه باز بدارد.

وی اظهارداشت: علاه بر آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها که در ایجاد ناامنی و ترور در کشور نقش دارند سازمان‌های اطلاعاتی عربستان و امارات در راستای ایجاد ناامنی در جنوب شرقی کشور در حال تلاش هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما اطلاعات موثقی داریم که این سازمان‌های اطلاعاتی (عربستان و امارات) برای ایجاد ناامنی در کشور تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: مسوولان کشور از جمله رییس جمهور و رییس شورای عالی امنیت ملی اعلام کرده اند از این پس جمهوری اسلامی ایران ملاحظات قبلی را انجام نخواهد داد و برای انتقام گیری مستقیم وارد عمل خواهد شد.

سردار جعفریادامه داد: انتظار داریم که کشور مسلمان همسایه (پاکستان) به این گروه‌ها اجازه پناه گیری ندهند.

وی با بیان این انتقاد که چرا ارتش و سازمان امنیت پاکستان به این گروه‌های تروریستی تکفیری پناه می‌دهند و دولت پاکستان سکوت می‌کند، گفت: پاکستان باید در این رابطه پاسخگو باشد.

فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: پاکستان محل اختفای این گوه‌های تروریستی، تکفیری را می‌داند، ولی سکوت پیشه کرده است.

وی تاکید کرد: دولت پاکستان بداند که از این پس هزینه پناه دادن به این گرو‌ها توسط آی اس آی را باید بپردازد و این هزینه‌ها سنگین خواهد بود.

سردار جعفری با اشاره به اینکه آنچه دشمنان انقلاب از نوع آمریکایی، اسراییلی، عربستانی و تکفیری‌های کافر باید بدانند این است که به فرموده امام خمینی ره هر چه بکشید ملت ما بیدارتر می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی زاهدان گفت: مردم اصفهان در شهید پروری و حمایت از نظام و تلاش برای برقراری امنیت از هیچ کوششی دریغ نکردند و از تمام برنامه‌هایی که در راستای ارتقای سطح پیشرفت در کشور بوده است حمایت کرده اند.

فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی یکی دو تا نیستند و دشمنان اسلام بسیج شده اند تا با ایجاد ناامنی در کشور از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری کننند.

وی تاکید کرد: نیرو‌های سپاه، بسیج، انتظامی، ارتش و تمام نیرو‌های امنیتی و نظامی مشغول مقابله با این توطئه‌ها هستند.

سردار جعفری تصریح کرد:: تامین امنیت سیستان و بلوچستان یکی از ماموریت‌های سپاه است که ۹ سال قبل این ماموریت به این نهاد واگذار شد که برای مسدود کردن مرز‌ها و تامین امنیت توسط نیرو‌های زمینی سپاه از استان‌های مختلف و نیرو‌های بومی منطقه استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه در این چند سال اخیر دشمنان درصدد برنامه ریزی و توطئه گری برای ناامن کردن این منطقه بوده اند، گفت: امارات و عربستان به شدت به دنبال ناامنی در کشور بوده اند و نیرو‌های امنیتی نگذاشته اند که مشکلی در رابطه با ناامن کردن مرز‌ها ایجاد شود، با ایجاد پاسگاه‌ها دژ مستحکم مقابل این توطئه‌ها ساختند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در طول یکسال اخیر با انجام عملیات‌هایی درصدد ایجاد ناامنی در مرز‌های کشور بود، افزود:، اما همیشه با موفق نبودن و تلفات بسیار به عقب برگشته اند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: به دنبال این شکست‌ها در پی انجام عملیات‌های انتحاری افتاده اند و با این کار درصدد برآمدند تا با ایجاد ناامنی ضربه‌ای به نظام و کشور وارد کنند.

وی افزود: بالاخره با چند تلاش مختلف توانستند این عملیات تروریستی در استان سیستان و بلوچستان را انجام دهند.

فرمانده سپاه پاسداران گفت:: از اول امسال تاکنون ۶ الی هفت عملیات انتحاری توسط این گروه‌های تروریستی پیش از انجام خنثی شده است.

سردار جعفری تاکید کرد: ملت باید بدانند که نیرو‌های جان بر کف سپاه، بسیج، انتظامی و امنیتی در مرز‌ها در حال عمق بخشیدن به امنیت هستند و انتقام خون این شهدا را خواهند گرفت.

به گفته وی در مسیر انقلاب اسلامی خون شهید نیاز داریم و خون شهید موتور حرکت این مسیر الهی و حق است که اثرگذاری آن روشن و واضح می‌باشد.

وی افزود: تمامی پاسداران و بسیجیان و نیرو‌های امنیتی مصم‌تر از گذشته آماده برقراری امنیت و انتقام گیری از دشمنان اسلام و انقلاب هستند.

عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح به جیش العدل وابسته گروه القاعده با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیرو‌های مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.

در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد ۲۷ نفر از نیرو‌های جان برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: