محمود حجتی، خون میرزایی را برکنار کرد؛
در حکمی از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی،نبی اله خون میرزایی به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران منصوب شد. رئیس سازمان شیلات ایران برکنار شد
کد خبر: ۵۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳        15 February 2019

ماهی خواری چینی ها در دریای جنوب کار دست رئیس سازمان شیلات داد

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در حکمی از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی،نبی اله خون میرزایی به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:مقتضی است با بهره گیری از توانمندی همکاران و حمایت از تشکل ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی در توسعه آبزی پروری به ویژه پرورش ماهی در دریا و استفاده مطلوب از ظرفیت های سواحل شمال و جنوب کشور با رعایت استانداردهای بین المللی اقدام نمایید.بر اساس این گزارش،وزیر جهاد کشاورزی در حکمی جداگانه، حسن صالحی رئیس پیشین رئیس سازمان شیلات ایران را به عنوان مشاور وزیر منصوب کرد.

 در پی حضور کشتی‌های چینی صید ترال (کف روب) در خلیج فارس و انتقاد صیادان محلی مبنی بر کمبود ذخایر دریایی و بیکار شدن آنها به واسطه حضور کشتی‌های صید صنعتی چینی در خلیج فارس، فرمانده سپاه هم در سخنانی با انتقاد از برخی مدیران دولتی از بیکاری صیادان ساحلی جاسک به خاطر حضور کشتی‌های چینی صیادی گلایه کرد.

وی گفت: گروههای جهادی باید در هر منطقه که وارد می شوند، مشکلات اجتماعی و زندگی مردم را حل کنند، وقتی مشکل می‌خواهد حل شود، صدای برخی افراد که پول گرفته‌اند و مجوز داده‌اند یا چشم به روی کار خلاف بسته‌اند، صدایشان درمی‌اید. در همین جاسک مجوز به کشتی‌های چینی داده و آنها صید می‌کنند، بعد شناورهای مردم بدبخت جاسک همه بیکار شده و نمی‌توانند ماهی صید کنند. این مشکل باید حل شود.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: