وزارت امور خارجه لهستان که این روزها با تبعیت از آمریکا، میزبان نشستی ضدایرانی شده است، در واکنش به پیام توئیتری «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران و در فراری رو به جلو، نوشت: لهستان تروریسم را درهر شکلی که باشد، محکوم می‌کند.
کد خبر: ۵۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵        14 February 2019

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

صفحه توئیتری این وزارتخانه در پیام خود افزود: واکنش به حمله جاده خاش – زاهدان در ایران نیز از این موضوع مستثنی نیست؛ نه ه خشونت است.

وزارت امور خارجه لهستان در ادامه مدعی شد که «امروز، هیچ تروریستی در ورشو حضور ندارد».این در شرایطی است که اعضای گروهک تروریستی منافقین که در سال‌های گذشته بیش از هر زمان دیگری، مورد حمایت آمریکا و متحدانش قرار گرفته‌اند، روز چهارشنبه با حضور در خیابان‌های محل برگزاری نشست ضدایرانی ورشو، از آن اعلام حمایت کرده و بار دیگر دشمنی خود با ملت ایران را ثابت کردند.

پیام وزارت امور خارجه لهستان، در واکنش به اظهارات پیشتر ظریف خطاب به مقام‌های این کشور است.

ظریف با اشاره به حمله انتحاری روز چهارشنبه در سیستان و بلوچستان نوشته بود: آیا تصادفی نیست که در همان روزی که ایران هدف ترور قرار می‌گیرد ، سیرک ورشو آغاز بکار می‌کند؟ به خصوص زمانی که دار و دسته‌ی همان تروریست‌ها در خیابان‌های ورشو برایش هورا می‌کشند و با بکارگیری ربات‌های توئیتری، از آن حمایت می‌کنند؟

وزیر خارجه ادامه داد: مقامات دولت ترامپ به دنبال مخفی کردن قانون‌گریزی های دایمی و انزوای جهانی خود پشت برگزاری یک نمایش ساختگی در ورشو هستند.

حمله انتحاری روز چهارشنبه به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر زاهدان – خاش، به شهادت جمعی از آنان منجر شد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: