رئیس پلیس پایتخت از آمادگی کامل این پلیس برای برقراری نظم و انضباط راهپیمایی ۲۲ بهمن خبرداد و گفت: هدف اصلی دشمن از تحریم‌های همه جانبه، ناکارآمد نشان دادن دولت و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۵۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴        10 February 2019
سردار حسین رحیمی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تبریک فرا رسیدن جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به دشمنی‌های همه جانبه استکبار جهانی با ملت ایران اشاره و اظهار کرد: رفتار‌های سران آمریکا نشان از دشمنی آنان با مردم ایران دارد، زیرا تحریم‌های آنان، زندگی روزمره مردم را نشانه گرفته است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی دشمن از اعمال تحریم‌های سخت، سلب اعتماد مردم از مسئولان و ایجاد شکاف در میان آن‌ها است تا از طریق افکار عمومی، دولت و نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهند. در چنین شرایطی باید مراقب بود فریب عملیات روانی دشمن را نخوریم و برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب، با حفظ وحدت و انسجام جمعی، مقاوم و پر تلاش حرکت کنیم.

وی به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت و همدلی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم منحوس شاهنشاهی و هشت سال دفاع مقدس، وحدت، همدلی و انسجام ملی با محوریت ولایت بود و امروز نیز تنها راه عبور از تنگنا‌ها و سختی‌های پیش رو، اتحاد و وحدت ملی و نیز توجه به فرمایشات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آمادگی پلیس پایتخت برای برقراری نظم و انضباط جشن چهل سالگی انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبرداد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی صورت گرفته تا این مراسم، با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: