سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۵ کل کشور گفت: قیمت هر بشکه نفت در لایحه بودجه سال جاری ۴۰ دلار و فروش ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه نفت پیش بینی شده است.
کد خبر: ۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹        10 April 2016
به گزارش ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی روز یکشنبه در آغاز بررسی لایحه بودجه سال ۹۵ اظهارداشت: در هدفمندی یارانه ها در موضوع منابع پرداختی براساس درآمد خانوارها پیش بینی کرده ایم یعنی ۷۰ درصد از یارانه بگیران همچنان در سال جاری همچنان یارانه نقدی دریافت خواهند کرد؛ حدود ۳۰ درصد از خانوارهایی که پردرآمد هستند از دریافت یارانه حذف خواهند شد و منابع ایجاد شده در مسیر رفع معضل رکود و ایجاد اشتغال هزینه خواهد شد.
وی ادامه داد: در بودجه سال آینده سعی شده که به سیاست های پولی و برنامه پنج ساله پنجم و همچنین احکام دائمی توسعه تعرضی صورت نگیرد.
نماینده مردم کرمان در مجلس خاطرنشان کرد: یکی از درخواست ها و پیشنهادهایی که دولت در کمیسیون تلفیق مطرح کرد و در این کمیسیون با آن مخالفت شد این بود که منابع ارزی بانک مرکزی به عنوان بدهی دولت به بانک ها استفاده شود.
وی تصریح کرد: در بودجه سال آینده سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب مدنظر قرار گرفته و مقرر شد که در تقسیم بودجه عدالت رعایت شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در بخش فرهنگی منابع قابل توجهی در کنار بحث امنیت مورد توجه قرار گرفت که در عین حال سعی شده شعار امسال که همان اقتصاد مقاومتی است نیز مورد توجه قرار گیرد.
پورابراهیمی اظهارداشت: در سال جاری قیمت دلار دو هزار و ۹۹۷ تومان به تصویب رسید که می توان گفت تمامی پیشنهادهای دولت درباره منابع و درآمدهای نفتی مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهارداشت: سقف بودجه سال آینده ۲۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود.
وی همچنین از رشد قابل توجه بودجه دفاعی کشور رشد قابل توجهی داشته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: