ضیاء عربشاهی
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر سرخپوشان می خواهند قهرمان لیگ شوند باید به نکاتی توجه کنند.
کد خبر: ۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳        09 April 2016
ضیاء عربشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدار سرخپوشان برابر سیاه جامگان مشهد در هفته بیست و سوم لیگ برتر که با برتری ۳ بر ۲ شاگردان برانکو همراه بود گفت: به هر حال تعطیلات مکرر لیگ تاثیراتی در بازیها بویژه پرسپولیس داشت اما شاگردان برانکو در ۲۰ دقیقه پایانی توانستند خودشان را خوب پیدا کنند و نتیجه بازی را به سود خود درآورند حتی سرخپوشان می توانستند گلهای بیشتری را به ثمر برسانند اما مهمترین مسئله این بود که سرخپوشان به خودشان حس پیروزی طلبی را تلقی کرده بودند که این موضوع جای تمجید داشت.

وی ضمن اشاره به حساسیت بازیهای آتی پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: سرخپوشان در حال حاضر از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردارند. اگر پرسپولیس بخواهد قهرمان شوند باید کمی خط دفاع ترمیم شود؛ نکته که در بازیهای اخیر به پرسپولیس ضربه زده این بود که مدافعان با فاصله با همدیگر حاضر می شوند و باید برای کمتر گل خوردن، این فاصله را کمتر کنند همچنین کامیابی نیاز نیز باید به خط دفاع نزدیکتر شود و مهاجمان حریف را درگیر کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با دیدار با ملوان بندرانزلی تصریح کرد: همیشه ملوان حریف سرسختی برای پرسپولیس بوده و بازی در انزلی نیز کار سختی محسوب می شود. به اعتقاد من اگر ملوان را ببرید ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته ایم.

عربشاهی در پایان در خصوص اینکه شش بازیکن پرسپولیس در دیدار برابر ملوان دو اخطاره هستند و در خطر از دست دادن دربی قرار دارند آیا این مسئله می تواند در کیفیت این مسابقه تاثیر داشته باشد، گفت: برانکو مربی باهوشی است و حضور فردی مثل کریم باقری نیز می تواند به پرسپولیس در این شرایط کمک کند تا تیم را از نظر روانی به سمتی ببرد تا بازیکنان کارت زردی نگیرند از طرفی بازی در انزلی و در آن جو هم حساس است و بازیکنان نباید در این مسابقه احساسی شوند تا کارت زرد بگیرند و دربی را از دست بگیرند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: