گرد و خاک هافبک نفت آبادان علیه مدیربرنامه ایرانی بشار!
جاسم کرار بازیکن مسن تیم صنعت نفت آبادان که در لیست اولیه سرمربی تیم ملی عراق جایی ندارد و فعلا حضور در جام ملت ها را نیز از دست داده صحبت های عجیب و جنجالی علیه مدیر برنامه طارق همام و بشار رسن به زبان آورده که جنجال ساز شده است.
کد خبر: ۵۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱        16 December 2018

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

  جاسم کرار بازیکن مسن تیم صنعت نفت آبادان که در لیست اولیه سرمربی تیم ملی عراق جایی ندارد و فعلا حضور در جام ملت ها را نیز از دست داده صحبت های عجیب و جنجالی علیه مدیر برنامه طارق همام و بشار رسن به زبان آورده که جنجال ساز شده است.

او ایک بار دیگر صحبت های جنجالی علیه لیگ برتر همین طور مدیربرنامه ایرانی فعال در فوتبال این کشور انجام داد که این صحبت های عجیب بازتاب گسترده ای در رسانه های عراقی داشت.

کرار جاسم با اشاره به نفوذی که مدیربرنامه ایرانی در تصمیم گیری های اطراف اردوی تیم ملی عراق دارد، گفت:« مدیربرنامه ای ایرانی به نام بهروز دژبد که با بیشتر بازیکنان عراقی همکاری دارد همان کسی است که در ترکیب تیم ملی دخالت گسترده ای دارد و بیشتر تصمیمات با دخالت او اتخاذ می شود». اشاره دوباره کرار به نفوذ مدیربرنامه ایرانی در تیم ملی این کشور در حالی است که بهروز دژبد با هر دو ستاره عراقی استقلال و پرسپولیس قرارداد دارد و پیش از این هم یکی از خبرنگاران همین اتهام را به او وارد کرده بود که به هیچ عنوان ثابت نشد. با گذشت مدتی از این موضوع حالا کرار که به تیم ملی دعوت نشده دوباره همان اتهامات را به این مدیربرنامه ایرانی وارد کرده است.

اما این تنها صحبت های عجیب ستاره عراقی صنعت نفت در این برنامه تلویزیونی نبود چون کرار به ماجرای توصیه هایش به طارق همام نیز اشاره و در جملاتی عجیب گفت:« به همام گفتم اجازه نده ایرانی ها به تو بخندند. ما عراقی هستیم و نباید این اجازه را به کسی بدهیم که به ما بخندد! در ایران همه منتظر کوچک ترین فرصت برای این موضوع هستند پس این اجازه را به آنها نده تا به ما عراقی ها بخندند!». این صحبت ها در حالی مطرح می شود که طارق همام با نمایش های خود در تیم استقلال به یکی از چهره های محبوب با وجه مناسب در بین خارجی ها تبدیل شده بود و در این چند ماه نیز کمتر پیش آمد که بازیکن عراقی استقلال با حاشیه ای روبروشود.

هافبک پابه سن گذاشته عراقی که در روزهای پایانی نیم فصل بازوبند کاپیتانی آبادانی ها را نیز بر بازو بست به ماجرای جدایی اش از این تیم و بازگشت به الزورا هم اشاره ای داشت و گفت:« با نفت آبادان قرارداد دارم و انتقالم به الزورا غیرممکن است چون باشگاه آبادانی این موضوع را غیرممکن می داند. من بهترین در لیگ ایران هستم و عملکردم از بشار رسن و طارق همام بهتر بوده است. شش گل زدم و چهار پاس گل دادم و هفت بار هم در تیم منتخب هفته لیگ برتر ایران انتخاب شدم به همین خاطر جدایی از تیم فعلی سخت است چون این اجازه را به من نمی دهند».

جاسم کرار در حالی این گونه عملکردش در لیگ برتر ایران را رویایی توصیف کرد که با نگاهی به آمار او در نیم فصل نخست می توان گفت او با ارائه آماری نه چندان واقعی در صدد بالا بردن جایگاه خود در فوتبال ایران برای افزایش فشارها به کادر فنی تیم ملی عراق بود بلکه این شانس را پیدا کند نامش در لیست نهایی عراق برای جام ملت های آسیا قرار بگیرد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: