ماجرای خيانت به نامزد؛
پيش تر روزنامه سان گزارشی از حواشی زندگی او منتشر كرده بود كه اين بازيكن در سال 2013 با درگيری در يك كلاب شبانه مبلغ 230 هزار يورو محكوم به پرداخت شده بود و بعد از گذشت 2 سال اعلام مي كند كه توانايی پرداخت اين پول را ندارد.
کد خبر: ۵۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰        13 December 2018

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

  آنتوني استوكس مهاجم سابق تراكتورسازی كه عملكرد قابل قبولی از خود در ليگ برتر ايران به نمايش گذاشته بود به دلايل نامشخص از اين تيم به يكباره جدا شد و قيد حضور در ايران را زد . پيش تر روزنامه سان گزارشی از حواشی زندگی او منتشر كرده بود كه اين بازيكن در سال 2013 با درگيری در يك كلاب شبانه مبلغ 230 هزار يورو محكوم به پرداخت شده بود و بعد از گذشت 2 سال اعلام مي كند كه توانايی پرداخت اين پول را ندارد.

او با تراكتور قرارداد مالی خوبی به امضا رساند اما ترجيح داد از اين تيم جدا شود و دلايل جدایی او نيز هيچوقت به طور مشخص اعلام نشد. سان اين بار گزارش داده كه استوكس در انتظار تولد فرزند دومش از نامزدش است. همان نامزدي كه استوس او را رها كرد و به ليگ يونان و بعد ايران آمد. رابطه اين دو قطع شده بود اما حالا استوكس در تلاش است تا به نامزدش بازگردد و تولد فرزند دومش را جشن بگيرد.

تراکتورسازی از این بازیکن دردسرساز به فیفا شکایت کرده و قصد دارد خسارت ترک قرارداد را از این بازیکن دریافت کند. بازیکنی که اگر چه از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت با رفتارها و بدقولی های خود مالک، کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی را به ستوه آورده بود. از آنتونی استوکز بعد از جدایی از تراکتور هیچ خبر خاصی درباره فعالیت های فوتبالی در دست نیست و تنها یک توئیت درباره حضور او در تمرینات تیم فالکرک به عنوان بازیکن تستی وجود دارد که آن هم تایید نشده است. شاید استوکس با سر و سامان دادن به مسائل خانوادگی دوباره تبدیل به همان بازیکنی شود که همه از او انتظار دارند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: