اسماعیلی، از ثبت‌نام حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰        11 December 2018

زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر، نزدیک به ۱۷۰ هزار مورد از ثبت‌نام‌ها از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس ۱۰+ است.

وی افزود: تا پایان ثبت‌نام تنها چهار روز فرصت است و لازم است چنانچه مالکان خودرو و موتورسیکلت کارت سوخت ندارند، در فرصت باقی‌مانده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: در صورت الزامی شدن استفاده از کارت سوخت، سوختگیری بدون کارت سوخت شخصی امکان‌پذیر نخواهد بود. همچنین زمان الزامی شدن آن به زودی از طریق اطلاعیه‌های این شرکت اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ بنابراین گزارش، ثبت‌نام الکترونیکی مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از ساعت هشت صبح روز دوشنبه (پنجم آذرماه) در سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir آغاز شد و اپلیکیشن خدمات دولت همراه با نصب آن در گوشی‌های هوشمند تلفن همراه در دسترس عموم قرار گرفت.

هموطنانی که کارت سوخت خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها مفقود شده است، می‌توانند با انتخاب یکی از روش‌های حضوری، مراجعه به سامانه دولت همراه یا دریافت اپلیکیشن دولت همراه از طریق ایران اپس (iranapps.ir)، کافه بازار (cafebazaar.ir)، اپ استور (appstore.ir) درخواست خود را ثبت کنند. در هیچ یک از مراحل ثبت‌نام چه به صورت حضوری در دفاتر پلیس ۱۰+ و چه به‌صورت اینترنتی، نیازی به ارائه رمز کارت‌های بانکی نیست و نیاز است مالکان وسایل نقلیه شخصی در این زمینه مراقبت لازم را به عمل آورند.

ثبت‌نام کارت سوخت المثنی به منظور دریافت سوخت تنها با استفاده از کارت سوخت اجرایی شده است و هدف از این اقدام، جلوگیری از قاچاق بنزین به‌ویژه با تشدید قاچاق از مرز‌ها بوده و به معنای سهمیه‌بندی و افزایش نرخ سوخت نیست.


منبع: شانا

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: