سخنگو ومسوول روابط عمومی کل سپاه از رهگیری و تنبیه شدید عوامل حادثه تروریستی امروز در چابهار خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲        06 December 2018

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در حاشیه همایش تبیین تاریخ ورامین انقلابی درباره عملیات تروریستی چابهار، با بیان این‌که «گروهک‌های تروریستی عمدتا با سرویس‌های امنیتی بیگانه مانند کشور عربستان مرتبط هستند و همواره سعی دارند ناامنی‌هایی را در مناطق مرزی ما ایجاد کنند» به تشریح حادثه امروز در چابهار پرداخت و اظهار کرد: در این مورد نیز یک خودرو انتحاری تلاش کرد خود را به مقر نیروی انتظامی در چابهار وارد و تلفاتی ایجاد کند، اما قبل از این که اقدام خاصی انجام دهد به همت ماموران نیروی انتظامی هدف قرار گرفت. در اثر انفجار این خودرو تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

وی تاکید کرد: این حملات تروریستی پاسخ‌های کوبنده‌ای در پی دارد و علاوه بر تلفات میدانی که این افراد می‌دهند رهگیری و گروه‌های پشتیبان کننده آن‌ها نیز تنبیه می‌شوند.

وی هم چنین به تهدید‌های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: در اکثر مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی، پیچیده‌ترین طرح‌های نظامی و غیر نظامی آمریکا برضد مردم ایران شکست خورد و پاسخ ثابت و مداوم مردم، رهبر معظم و نیرو‌های مسلح ما این بود که ما قادریم از منافع، جغرافیای کشور و حامیانمان دفاع کنیم.

سخنگوی سپاه پاسخ عینی به تهدیدات دشمن را برگزاری رزمایش‌های سپاه وارتش دانست و گفت: مهمترین جنبه این رزمایش‌ها بازدارندگی بود تا دیگر شاهد تهدیدات دشمن نباشیم.

وی با بیان این‌که «تهدیدات مختلف آمریکا فقط برای عربستان و رژیم صهیونیستی مصرف دارد» افزود: مردم ما به اینگونه یاوه گویی‌ها عادت کرده اند، با این وجود همه امکانات مورد نیاز برای پاسخ محکم به نیرو‌های متجاوز را داریم.


برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: