اتفاقات روز گذشته در تمرین پرسپولیس باعث شد تا موج منفی علیه آقای گل فعلی لیگ برتر راه بیوفتد.
کد خبر: ۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵        23 February 2016
سپهر خرمی-تحریریه اطلس خبر|باشگاه پرسپولیس با قدمت نزدیک به 50 سال، در یک دهه اخیر به دلیل فاصله گرفتن از کسب عناوین قهرمانی تبدیل به آتش زیر خاکستر شده است. حتی دو قهرمانی سرخپوشان در جام حذفی هم نتوانست عطش هواداران این تیم را کاهش دهد و آن‌ها فقط با قهرمانی در لیگ برتر می‌توانند رویای سال‌های گذشته را تکرار کنند.

پرسپولیس دوران طلایی بسیاری را تجربه کرده است. اوایل و اواخر دهه شصت‌، آرزوی حریفان این بود که کارشان تا دقیقه 30 تمام نشده باشد! با این حال با سومدیریت و البته بازی‌های سیاسی که یقه این تیم را گرفت و هر ساله چندین مدیر صندلی ریاست باشگاه را تجربه می‌کنند دوران افول این تیم پایان ندارد.

فصل گذشته یکی از کابوس‌وارترین سال‌های پرسپولیس رقم خورد. فصل با علی دایی آغاز شد و برانکو در ادامه سکان هدایت تیم را بدست گرفت و سقوط پشت سقوط برایشان رقم خورد. تنها دستاورد مثبت فصل پیش که هواداران را آرام کرد، دبل کردن حریف دیرینه‌شان یعنی استقلال بود. برانکو از 8 بازی انتهایی به پرسپولیس آمد تا فصل بعد بتواند تیمی که خودش می‌خواهد را بسازد. همین اتفاق هم رخ داد و برانکو سرانجام توانست تاکتیک مدنظرش را در تیم پیاده کند و به موفقیت برسد. نکته طعنه‌آمیز این است که برانکو تقریبا با همان بازیکنان فصل پیش که علی دایی و درخشان نتوانسته بودند کار بزرگی انجام دهند توانست تیمی مدعی تحویل هواداران دهد. احمد نوراللهی که دو هفته گذشته تنها 15 دقیقه دیرتر به زمین تمرین پرسپولیس رفته بود تا سه مسابقه مورد غضب برانکو قرار گرفت و از لیست 18 نفره هم خط خورد. همین تنبیه باعث شد تا هافبک تدافعی سرخپوشان با عزمی راسخ به مسابقه مقابل سایپا برگردد و گل زیبایی هم وارد دروازه فلاح‌زاده بکند. این نکته گفته شد تا روشن شود بازیکنان از سرمربی تیمشان حساب می‌برند اما عصر گذشته مهدی طارمی رفتاری ناشایست در قبال خبرنگاران و اهالی رسانه نشان داد که باعث شد موجی علیه این بازیکن به درستی راه بیوفتد. مهدی طارمی که دو فصل قبل توسط علی دایی از بوشهر به پرسپولیس آمده بود با قراردادی 100 میلیون تومانی بازی‌های نسبتا قابل قبولی را به نمایش گذاشت اما در فصل جدید قرارداد او افزایش 8 برابری داشت و حالا طارمی سر به زیر تبدیل به بازیکنی شده که تا پولش را دریافت نکند حاضر به تمرین نیست. او روز گذشته در حضور خبرنگاران گفت: « من بزرگتر تیم هستم » و این نکته را فراموش کرد که بازیکن 23 ساله که سابقه 2 سال حضور در این تیم را دارد سال‌ها باید تلاش کند تا تبدیل به بزرگتر تیم شود. با مهدی طارمی باید سرنوشت پیام صادقیان فصل گذشته را سرلوحه آینده خودش قرار دهد. بازیکنی تکنیکی که به یکباره حاشیه سراغ او آمد و با رفتار نه چندان مناسب باعث شد علاوه بر بایکوت شدنش توسط خبرنگاران از تیم هم رانده شود ...

سمفونی استیضاح برای مهدی طارمی

طارمی آقای گل فعلی لیگ برتر است اما نباید فراموش کند جایگاه فعلی‌اش به دلیل نام بزرگ پرسپولیس است. با ادامه این رفتار حتی در صورت آقای گلی نیز از او به عنوان بازیکن بزرگ در آینده یاد نخواهد شد همانطور که یاغی‌های گذشته جایی در قلب هواداران ندارند.

باید قبول کرد « دوران عاشقی» برای بازیکنان ما در کنار اسکناس‌‌های سبز و آبی معنا پیدا می‌کند
 


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: