مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش خبر داد
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعمال فوق‌العاده ویژه برای حقوق پرسنل این وزارتخانه از اول فروردین امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲        08 April 2016
حسن حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مصوبه‌ای که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارائه کرده است، این بند را از اول فروردین برای پرسنل خود در تمام استان‌ها اجرا می‌کنیم.

وی افزود: درصد افزایش حقوق پرسنل بسته به عوامل مختلفی چون حقوقی که دریافت می‌کنند متفاوت است، اما در مجموع برای تامین اعتبارات مربوط با مشکل مواجه نیستیم و برآوردهای لازم انجام شده است.

به گزارش ایسنا، وی در بهمن سال گذشته به ایسنا گفته بود که به جد به دنبال اجرایی کردن بند د ماده ۶۸ هستیم. بند د ماده ۶۸ فوق‌العاده ویژه است که دولت بخشنامه کرده و باید برای ۲۵ درصد مشاغل‌مان که به تصویب شورای توسعه می‌رسد اجرایی شود.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در قانون گفته شده به ۲۵ درصد مشاغل، فوق‌العاده ویژه تا سقف ۵۰ درصد حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر اضافه شود، عنوان کرده بود: در مصوبه دولت فوق‌العاده ویژه تا ۳۰ درصد تعیین شده که اگر سازمان مدیریت آن را به ما ابلاغ کند، برای پرسنل آموزش و پرورش اجرایی خواهد شد و البته میزان این فوق‌العاده در افراد متفاوت است و شخصی که سابقه کاری بیشتری داشته باشد، مشمول افزایش بیشتری خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: