سوالات بسیار سخت و ترکیبی زیست سال‌های اخیر، دانش‌آموزان را بسیار سردردگم و ناامید کرده است تا جایی که بسیاری از آن‌ها، قید این درس را می‌زنند و انرژی خود را صرف سایر دروس می‌کنند
کد خبر: ۴۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰        01 December 2018

صفر تا صد زیست کنکور با

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

سوالات بسیار سخت و ترکیبی زیست سال‌های اخیر، دانش‌آموزان را بسیار سردردگم و ناامید کرده است تا جایی که بسیاری از آن‌ها، قید این درس را می‌زنند و انرژی خود را صرف سایر دروس می‌کنند. درس زیست، بالاترین ضریب را در بین دروس کنکور رشته تجربی داشته و از این رو اگر دانش‌آموزی نتواند درصد مناسبی را در جلسه کنکور کسب کند، قبولی در رشته‌هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی و ... امکان‌پذیر نخواهد بود.
روح الله ابوالحسنی، در تیرماه 1372 در تهران به دنیا آمد. وی دوران مدرسه خود را در شهر اراک سپری کرده و در مدرسه تیزهوشان اراک (علامه حلی) تحصیل کرده است. در کنکور تجربی سال 90 به جمع رتبه‌های برتر پیوست و به رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران راه یافت.

بعد از ورود به دانشگاه وارد عرصه کنکور شد و حدود 4 سال به تدریس خصوصی و مشاوره پرداخت. در سال 1395 تصمیم گرفت فعالیت خود را در زمینه آموزش مجازی شروع کند و با تولید کلیپ‌هایی کوتاه در زمینه آموزش زیست و حل تست‌های آن، توجه بسیاری از کنکوری‌ها را به خود جلب کرد.
پس از این استقبال، انگیزه‌ی او برای تولید فیلم‌های آموزش مفهومی و تکنیک‌های تست‌زنی زیست بسیار زیاد شد. فیلم‌های آموزشی او نیز مانند کلیپ‌های کوتاهش مورد استقبال قرار گرفت و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کنکور شد. فیلم‌های او، درصد زیست بسیاری از کنکوری‌ها را متحول کرد و باعث قبولی بسیاری از آن‌ها در رشته‌های پرطرفدار پزشکی، دندانپزشکی و ... شد.
یکی از مواردی که تعجب همه را برانگیخت، "تضمین 90 روزه"‌ محصولاتش بود. یعنی در صورت خرید و عدم رضایت از محتوای آموزشی تا 90 روز، دانش‌آموز می‌تواند محصول را پس داده و کل پول خود را پس بگیرد! او در این مورد میگوید با اینکار میخواهم به همه نشان دهد که فیلم‌های آموزشی من هیچ شباهتی به سایر دورههای آموزشی دیگر ندارد.
او همیشه اعتقاد دارد که دانش‌آموزان مناطق محروم (منطقه 3) شرایط بسیار متفاوتی با سایر دانش‌آموزان دارند، به همین دلیل تمام محصولاتش را با 30 درصد تخفیف به آن‌ها ارائه می‌کرد.
این جوان خلاق، آرزو داشت بعد از کنکور بتواند رازهای موفقیتش را با دیگران به اشتراک بگذارد به همین دلیل سایت "نکته زیست" را در فرودین ماه سال 97 تاسیس کرد. مطالبی که در این سایت قرار داده شده، باعث پیشرفت تحصیلی بسیاری از دانش‌آموزان شده است و اکنون این سایت مرجعی قابل توجه برای کنکوری‌هاست.
و حالا روح الله ابوالحسنی، یکی از پیشگامان آموزش نوین کنکور است و با سبک خاص خود، بسیاری از دانش‌آموزان را به درس خواندن علاقه‌مند کرده است.
او می‌گوید که افرادی که مانند او جز رتبه‌های برتر کنکور هستند، ساعت مطالعه عجیبی ندارند بلکه پیوسته‌تر و اصولی‌تر از بقیه درس می‌خوانند. مشاور کنکور شما باید خودش هم این مسیر را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد تا بتواند به شما نیز اصول موفقیت در کنکور را آموزش دهد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: