مهرداد فرید درباره نظر نورگل یشیلچای بازیگر ترک فیلم «جن زیبا» درباره حجاب توضیح داد.
کد خبر: ۴۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳        29 November 2018

مهرداد فرید تهیه کننده و کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت اکران «جن زیبا» گفت: به دلیل نمایش همزمان فیلم در کشور‌های لبنان، جمهوری آذربایجان و ترکیه سعی می‌کنم در دهه سوم آذر، اکران این فیلم را در کشور آغاز کنم. چون این اثر تولید مشترک است به نظرم بهتر است در یک زمان اکران شود. فکر می‌کنم مردم ایران لایق و مشتاق باشند که «جن زیبا» را به صورت همزمان با چند کشور دیگر ببینند.

این کارگردان ادامه داد: اگر چنین اتفاقی رخ دهد، برای سینما و کشورمان یک دستاورد است؛ چون برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران فیلمی به صورت مشترک ساخته شده و همزمان در چند کشور همسایه و مسلمان نیز اکران می‌شود. از طرف دیگر، بخش خصوصی این کشور‌ها برای همکاری در تولید و اکران همزمان تشویق می‌شوند.

فرید عنوان کرد: بدون استثناء روزی نیست که از کشور‌های عرب و آسیای میانه در فضای مجازی پیغام دریافت نکنم که چرا نمایش این فیلم را آغاز نمی‌کنید؟ مردم کشور‌های منطقه بازیگر بین المللی «جن زیبا» را دوست دارند و کار‌های او را دنبال می‌کنند؛ دیدن چهره محجبه نورگل یشیلچای برای آن‌ها جالب و دیدنی است. ضمن اینکه خود ایشان در مصاحبه‌هایی که در کشورش انجام داده از حجاب به عنوان زیبایی رازآلود و معنوی یاد کرده و کلا دید مثبتی به آن نشان داده است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: