پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به حساسیت دیدارهای آتی سرخپوشان در لیگ برتر گفت: پرسپولیس خیلی وقت است که قهرمان نشده و هواداران نیاز به این قهرمانی دارند.
کد خبر: ۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴        08 April 2016
مهرداد میناوند در گفتگو با مهر، در رابطه با شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط خوب است و تیم نتایج نسبتا خوبی در هفته های اخیر گرفته است.

وی افزود: این پرسپولیس تیم دوست داشتنی است. بازیکنان نباید از الان در فکر این باشند که تیم، قهرمان است و حریفان را دست کم می گیرد. تا آخرین مسابقه فصل برای پرسپولیس بازیکنان باید بجنگند زیرا واقعا این پرسپولیس دوست داشتنی با یک قهرمانی می تواند فصل را به خوبی به پایان برساند و دل هواداران را شاد کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: همه باید حمایت کنیم اما نباید تا هفته پایانی حتی یک قدم پا پس بکشیم و باید تا آخرین ثانیه ها برای قهرمانی بجنگیم.

وی ضمن اشاره به حساسیت دیدار پرسپولیس برابر ملوان گفت: بازیکنان، بازی سختی را در انزلی پیش رو دارند، ملوان همیشه تیم قدرتمندی بوده و قابل احترام است اما این تیم جزو تیم های پائین جدول محسوب می شود که برای بقا در لیگ می جنگند و این تیم ها بسیار می توانند خطرناک باشند. اصلا نباید هیچ حریفی را تا پایان فصل دست کم گرفت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه بازی برابر ملوان مسابقه پیش از دربی محسوب می شود و شش بازیکن در خطر از دست دادن دربی هستند، تصریح کرد: این بستگی به نظر مربی دارد. ما دربی هم بازی حساس و سرنوشت سازی برایمان محسوب می شود و باید روی پیروزی قطعی در این مسابقه هم حساب باز کرد.

میناوند در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ گفت: پرسپولیس امسال واقعا تیم خوب و دوست داشتنی است و مربی و بازیکنان خوب و قابل احترامی دارد. واقعا حیف است که این تیم دوست داشتنی به موفقیتی امسال دست پیدا نکنند البته هواداران هم چند سالی است که از قهرمانی دور بوده اند و فکر می کنم واقعا به کسب مقام قهرمانی امسال نیاز داشته باشند.

وی در خصوص حضورش در تیم دسته اولی خونه به خونه بابل تصریح کرد: من هم سال گذشته و هم امسال بدون هیچ چشمداشتی به این تیم مشورت می دادم زیرا واقعا حیف است که مازندران نماینده ای در لیگ برتر نداشته باشد. من هم با تمام وجودم به این تیم مشاوره می دهم و همیشه آرزوی بهترین ها را برای خونه به خونه داشته ام.

میناوند اضافه کرد: خونه به خونه می تواند به نوعی تیم پرسپولیس باشد. من هم به همین خاطر از علی کریمی خواستم که به خونه به خونه بیاید تا از حضور او نیز بهره مند شویم. همچنین حمید درخشان هم در رأس کادر فنی این تیم حضور دارد و ما می توانیم به لیگ صعود کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات عجیب و غریبی که درهفته های پایانی لیگ یک می افتد، ادامه داد: واقعا هر سال در قوتبال ایران شاهد چنین اتفاقاتی هستیم چه سال گذشته که در لیگ دو همراه خونه به خونه بودم و چه امسال؛ هر چند وقت یک بار در تلویزیون این بحث ها مطرح می شود و به راحتی از کنار آن می گذرند. من حتما با مدارک این موضوعات را نشان خواهم داد زیرا فوتبال به مسیری برده می شود که واقعا تاسف بار است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: ما شاهد آن هستیم که در لیگ یک مربی چندین و چند تیم عوض می کند و در هر تیم بازیکن دارد ازطرفی اتفاقات دیگری رقم می خورد که اصلا آدم تعجب می کند. من برای جامعه داوری احترام زیادی قائل هستیم اما وقتی این اتفاقات به صورت سریالی تکرار می شود ناخودآگاه ذهن آدم به جاهایی می رود.

وی گفت: هنگامی که من از اتریش به فوتبال ایران بازگشتم گفتم که در فوتبال ایران فساد وجود دارد و همه خندیدند اما در حال حاضر مافیا در فوتبال ایران رخنه کرده است.

میناوند تاکید کرد: واقعا درست نیست که تیم ها تا هفته های آخر زحمت بکشند ولی اتفاقاتی خارج از زمین فوتبال رقم بخورد که حق یک استان که با دشواری های زیادی تیمداری می کنند پایمال شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: درخواست من از رسانه ها نیز این است که به راحتی از کنار این موضوعات نگذرند زیرا آنها تاثیر زیادی در فوتبال دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: