موناکو برای نهمین سال پیاپی با 1 میلیون دلار برای 17 متر مربع عنوان گرانترین گزینه بازار جهانی مسکن را به خود اختصاص داده است. بدنبال موناکو، هنگ کنگ با 1 میلیون دلار برای 20 متر در جایگاه دوم قرار دارد.
کد خبر: ۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸        06 April 2016
هر ساله موسسات و نهادهای مختلفی در سطح بین المللی اقدام به انتشار لیست گرانترین بازارهای مسکن می کنند. این عنوان هم با توجه به جایگاه بازار املاک و مستغلات در بخش های مختلف از اقتصاد گرفته تا امنیت و هم با توجه به جاذبه ای که برای مخاطب دارد، بسیار پرطرفدار بوده است.
به گزارش پول نیوز در ظاهر؛ بخش ملک تنها به ارزش گذاری و معامله زمین و سازه های درون آن محدود می شود اما در واقع این شرایط اجتماعی، رونق اقتصادی، فرهنگی و همچنین میزان امنیت موجود در یک کشور است که می تواند سبب افزایش سرسام آور بهای مستغلات در یک نقطه خاص شود.

اخیرا مرکز معتبر و بین المللی نایت فرانک لندن با سابقه ای 110 ساله در حوزه املاک اقدام به انتشار اطلاعاتی کرده که بر اساس آن موناکو برای نهمین سال پیاپی با 1 میلیون دلار برای 17 متر مربع عنوان گرانترین گزینه بازار جهانی مسکن را به خود اختصاص داده است. بدنبال موناکو، هنگ کنگ با 1 میلیون دلار برای 20 متر در جایگاه دوم قرار دارد.

براساس گزارش نایت فرانک، با این یک میلیون دلار در بهترین نقطه شانگ های چین می توان 46 متر و در شهر پکن تا 58 متر مربع مسکن خریداری کرد. در ادامه لیست برترین های این گزارش را مشاهده می کنید.

10. پکن، چین

9. پاریس، فرانسه

8. شانگ های ، چین

7. سنگاپور

6. سیدنی، استرالیا

5. ژنو، سوئیس

4. نیویورک، آمریکا

3. لندن، انگلیس

2. هنگ کنگ

1. موناکو

 



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: