معاون اول ریاست جمهوری در مراسم تشییع مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی از فوت این دو خدمتگزار اقشار ضعیف کشور ابراز تأسف کرد.
کد خبر: ۴۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳        16 November 2018
اسحاق جهانگیری با حضور در مراسم تشییع سیدمحمد تقی نوربخش-مدیرعامل فقید تأمین اجتماعی و مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون حقوقی این سازمان که در بیمارستان میلاد برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: فوت این دو خدمتگزار جمهوری اسلامی را تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: مرحوم نوربخش یک پزشک متعهد، مردم دوست و خدمتگزار بود و تا آخرین لحظات حیات خود نیز به مردم محروم و اقشار جامعه در حال خدمتگزاری بود و در نهایت در راه خدمت به مستضعفین و محرومان فوت کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: مرحوم نوربخش با تمام وجود احساس خدمتگزاری می‌کرد و حتی یک لحظه نیز کوتاهی نکرد و در مسیر خدمتگزاری نیز جان خود را فدا کرد و خدا او را رحمت کرد.

جهانگیری همچنین با اشاره به فوت مرحوم تاج الدین معاون پارلمانی تأمین اجتماعی نیز افزود: او نیز از خدمتگزاران خدوم و دو دوره نماینده مجلس شورای اسلامی از اصفهان بود. او دلسوز کارگران و از خانواده بسیار شریف اصفهانی بود. مرحوم تاج‌الدین نیز عاشق محرومین بود و در مسیر خدمت به محرومین جان خود را فدا کرد.

وی گفت: بنده این ضایعه را به خانواده تأمین اجتماعی و کارگران، رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور و خانواده‌های شریفی که در این مراسم حضور پیدا کردند تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم توفیق راه نورانی خدمت به مردم را به ما عنایت کند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: