سهراب مرادی در پایان حرکت یک ضرب دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان طلا گرفت و رکورد یک ضرب جهان را هم شکست.
کد خبر: ۴۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹        07 November 2018
در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در ترکمنستان سهراب مرادی و امیر حقوقی ملی‌پوشان دسته ۹۶ کیلوگرم کشورمان از ساعت ۱۶، امروز (چهارشنبه ۱۶ آبان ماه) روی تخته رفتند و به رقابت با ۱۰ وزنه‌بردار دیگر از کشور‌های کلمبیا، گرجستان، چین، قطر، روسیه، کانادا، تایلند، بلاروس، رومانی و قزاقستان پرداخت.

* یک‌ضرب:
به گزارش فارس، مرادی در نخستین حرکت موفق به مهار وزنه ۱۸۱ کیلوگرمی شد. وی در دومین تلاش با انتخاب وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی به حدنصاب جدید جهان در این دسته حمله کرد که با وجود بالا بردن این وزنه، اما موفق به کسب ۳ چراغ سفید از سوی داوران نشد. مرادی برای سومین بار این وزنه را مهار کرد تا علاوه بر مدال طلا رکورد جهان در این دسته را نیز به نام خود ثبت کند.
تیان تائو مهمترین رقیب مرادی در اولین حرکت یک ضرب ۱۷۵ کیلوگرم ثبت کرد. او در دومین حرکت، ۱۸۱ کیلوگرم را انداخت. او در آخرین حرکت یک ضرب توانست ۱۸۱ کیلوگرم را ثبت کند و مدال نقره گرفت.
مدال برنز به وزنه بردار بلاروس با رکورد ۱۸۰ کیلوگرم رسید.
حقوقی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در حرکات اول و دوم موفق به مهار وزنه‌های ۱۶۱ و ۱۶۷ کیلوگرمی شد، اما در مهار وزنه ۱۷۱ کیلوگرمی ناکام بود تا با همان ۱۶۷ کیلو در رده ... این حرکت قرار گیرد.
 
 
منبع: آخرین خبر
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: