مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از وقوع آبگرفتگی معابر عمومی در برخی مناطق اردبیل و کاهش دید در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱        04 November 2018
فرهاد عبدالعلی‌پور اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه هواشناسی از عصر روز دوشنبه ۱۴ آبان وزش باد‌های تند، بارندگی متناوب گاهی به صورت رگبار و رعد و برق، کاهش دما و بارش برف در مناطق کوهستانی و برخی از شهر‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به رخداد مخاطرات جوی در استان نیز تصریح کرد: به سبب بارش شدید باران در برخی مناطق آبگرفتگی معابر عمومی و سرریز شدن رودخانه‌ها دور از انتظار نیست و به دلیل کاهش دید بر اثر مه و کولاک برف در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی به ویژه گردنه الماس، صائین و حیران اختلال در تردد وسائط نقلیه در این ایام دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از اعلام آمادگی مدیریت بحران استان اردبیل برای جلوگیری از حوادث پیش‌بینی شده ناشی از کاهش دمای هوا و وقوع تندباد خبر داد و تصریح کرد: از هم‌استانی‌ها انتظار داریم پیش‌بینی‌های هواشناسی و مدیریت بحران استان را جدی بگیرند و با رعایت این موارد ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: