آنالیز بازیکنان پرسپولیس در فینال دور رفت؛
شاگردان برانکو در ژاپن با حساب ۲ بر صفر مقابل کاشیما شکست خوردند تا همه چیز در تهران مشخص شود.
کد خبر: ۴۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱        04 November 2018

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

  پرسپولیس در اين فصل نشان داده تيم «روزهای سخت» است. اين تيم که از همان ابتدای مسير حذفی در فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا اسير داستان «خيريت» و بعد محروميت شد، مشکلات ريزودرشتی را تجربه کرد؛ اين تيم نه‌تنها توان خريدن بازيکن جديد را از دست داد، بلکه پنج بازيکن اصلي‌اش را هم از دست داد تا کمتر هواداری به آينده اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا خوش‌بين باشد. بااين‌حال، برانکو و شاگردانش درست در همان لحظه‌اي که همه فکر مي‌کردند ديگر کاري برای ادامه مسير ممکن نيست، غيرممکن را به ممکن تبديل کردند؛ همان بازي مرحله گروهی برابر السد که صدرنشينی را از اين تيم گرفتند. بازي درخشان مقابل الدحيل در آزادی و بازي هوشمندانه برابر السد نشان داد که اين تيم پختگي لازم براي درک و هضم شرايط دشوار را دارد. پرسپوليس برای رسيدن به کاپ قهرماني آسيا فقط 10 درصد شانس دارد، ولی همين درصد براي برانکو و شاگردانش هم درصد زيادي است. «هنوز هم مي‌خواهيم قهرمان آسيا شويم». اين جمله برانکو به خوبي شرايط پرسپوليس برای بازی برگشت را تشريح مي‌کند.

 

در 20 دقيقه ابتدايي مسابقه مالکيت توپ 55 به 45 درصد به سود پرسپوليس بود، اما به مرور اين آمار به نفع تيم ژاپني تغيير کرد. طبق گفته سايت اي‌اف‌سي، 56 درصد مالکيت توپ در اختيار کاشيما و 44 درصد براي پرسپوليس بود. همچنين 17 درصد توپ در جريان مسابقه در زمين کاشيما، 46 درصد در ميانه ميدان و 36 درصد نيز در زمين پرسپوليس در جريان بود که نشان از برتري ژاپني‌ها در نيمه دوم اين مسابقه دارد.

 

بيشترين شعاع حرکتي در زمين را بازيکن ملي‌پوش عراقي پرسپوليس بين بازيکنان خودي داشت. بشار رسن، طبق معمول به‌عنوان هافبک تهاجمي پرسپوليس به ميدان رفته بود. گادوين منشا نيز دومين بازيکن پرسپوليس بود که بيشترين شعاع حرکتي را در طول 90 دقيقه درون زمين از خود به نمايش گذاشت و اجازه بازي‌سازي را از مدافعان مياني کاشيما گرفت.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: