تیم فوتبال پرسپولیس، سنگین‌ترین تمرین خود برای بازی با السد را امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۴۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰        21 October 2018
به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز یکشنبه خود را پشت در‌های بسته از ساعت ۱۱ آغاز کردند.

* بازیکنان برای شروع تمرین، راهی سالن بدنسازی شدند و تمرینات خاص سالن را با تجهیزات مختلف، زیر نظر مارکو استیلینوویچ انجام دادند.

* شروع تمرین در زمین چمن با پاسکاری‌های کوتاه و بلند بود.

* تمرین با فوتبال هدفمند در سه گروه وارد فاز جدی‌تر خود شد، در حالی که دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات اختصاصی را در برنامه داشتند.

* امید عالیشاه و سعید کریمی هم ابتدا تمرینات خود را زیر نظر زلاتکو ایوانکوویچ قرار دادند و در ادامه تحت نظر مربی بدنساز به تمریناتی با استفاده از موانع پرداختند.

* حسین ماهینی که خود را آماده می‌کند تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد، حدود ۳۰ دقیقه پس از شروع تمرین، در محل تمرین حاضر شد و تلاش همبازیان خود را به نظاره نشست.

* سانتر از جناحین، کات بک و ضربه به دروازه از تمرینات امروز بود که مدافعان هم تلاش می‌کردند مانع از باز شدن دروازه شوند.

* برانکو ایوانکوویچ درباره نحوه پوشش مدافعان نسبت به یکدیگر تذکراتی را به بازیکنان داد.

* تمرین روی ضربات شروع مجدد در دو مرحله از تمرین امروز انجام شد. بین این دو مرحله، فوتبال در نیمی از زمین با سه دروازه در دستور کار بود.

* اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اردوی پیش از بازی با السد را از صبح فردا دوشنبه آغاز می‌کنند. طبق برنامه اعلام شده، بازیکنان باید از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح فردا در هتل اوین حاضر باشند و صبحانه را هم کنار یکدیگر صرف خواهند کرد.

همچنین بنابر اعلام دکتر علیرضا حقیقت، حسین ماهینی که پس از پارگی رباط صلیبی تمرینات اختصاصی و برنامه‌های فیزیوتراپی را به منظور آماده‌سازی پیش از جراحی انجام داد، فردا دوشنبه ساعت ۱۰ صبح زیر تیغ جراحی خواهد رفت.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: