لیگ برتر | سایپا یک - استقلال تهران دو
تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در یک مسابقه حساس و نزدیک با حساب دو بر یک از سد سایپا عبور کند تا با 14 امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به شاگردان دایی به رتبه پنجم صعود کند.
کد خبر: ۴۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵        19 October 2018

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

  تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در یک مسابقه حساس و نزدیک با حساب دو بر یک از سد سایپا عبور کند تا با 14 امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به شاگردان دایی به رتبه پنجم صعود کند.

ترکیب استقلال

حسین حسینی
پژمان منتظری
آرمین سهرابیان
وریا غفوری
محمد دانشگر
علی کریمی
فرشید باقری
طارق همام
مهدی قائدی
مرتضی تبریزی(89 مارکوس نویمایر)
اللهیار صیادمنش

سرمربی: وینفرد شفر

 

ترکیب سایپا

محمدامین منادی
ساموئل سارفو
امین حاج محمدی
امید خالدی
عبداله ناصری
رضا اسدی
مهرداد کفشگری (53 روزبه شاه‌علیدوست)
مهدی ترابی(71 رضا جعفری)
آرش رضاوند
علی دشتی (64 محمدرضا سلیمانی)
آرمان رمضانی

سرمربی: علی دایی

گزارش نیمه اول:

در این مسابقه سایپا بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در همان دقایق ابتدایی ( دقیقع 4 ) دروازه استقلال را توسط علی دشتی باز کند. در دقیقه 12 نیز مهدی ترابی می‌توانست کار را یکسره و نتیجه را دو برابر به نفع سایپا کند که با بی دقتی دروازه خالی را باز نکرد. استقلالی‌ها البته از دقیقه 20 به خودشان آمدند و می‌توانستند به گل برسند که دو بار توپ به تیر دروازه سایپا برخورد کرد. با این حال نیمه نخست با حساب یک بر صفر به سود شاگردان دایی به پایان رسید.

گزارش نیمه دوم: 

نیمه دوم اما با میدان داری استقلال آغاز شد و عجیب بود که شاگردان دایی عملکرد خوب نیمه نخست را نتوانستند ادامه دهند. با این حال ووریا عفوری در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه سایپا کند تا شاگردان شفر در ورزشگاه تختی به پیروزی با با ارزش مقابل رقیب خود یعنی سایپا دست پیدا کنند.

با این سه امتیاز، استقلال 14 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول صعود کرد و سایپا نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر فعلا در جایگاه ششم قرار دارد.

*سپهر خرمی - دبیر سرویس ورزش پارسینه

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: