سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: مردم غزه هیچ گزینه‌ای جز مقاومت و ایستادگی ندارند.
کد خبر: ۴۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹        19 October 2018

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: مردم غزه هیچ گزینه‌ای جز مقاومت و ایستادگی ندارند و امروز دشمن آن‌ها را میان دو گزینه قرار داده است یا جنگ یا مرگ بر اثر گرسنگی

دبیرکل حزب الله لبنان خاطر نشان کرد هیچ کس نباید اسلام را مسئول جهل و عقب‌ماندگی موجود در بخش‌هایی از جهان عرب بداند.

وی افزود امروز شاهد تشدید تنش و اقدامات رژیم اسرائیل علیه نوار غزه هستیم که مردم آن بر ادامه راهپیمایی‌هایی بزرگ بازگشت و مقاومت پافشاری می‌کنند.

بر اساس گزارش المنار، دبیرکل حزب الله خاطر نشان کرد آنچه در منطقه جریان دارد، در اصل یک طرح آمریکایی سعودی است و تمام کسانی که در این رخداد‌ها مشارکت کرده اند، ابزاری بیش نیستند.

نصرالله به حادثه ناپدید شدن جمال خاشقجی و قتل وی اشاره کرد و گفت: حادثه ناپدید شدن جمال خاشقجی به یک حادثه بزرگ جهانی تبدیل شده و آمریکایی‌ها در وضعیت بغرنجی قرار گرفته اند و حاکمان سعودی هم در تنگنای بسیار شدیدی قرار گرفته‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان درباره تحولات داخلی لبنان به مسئله تشکیل دولت جدید اشاره کرد و در واکنش به اتهام‌زنی برخی طرف‌ها به جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد ایران در مسائل مربوط به دولت لبنان دخالت نمی‌کند و این مسئله را ما از زمانی که سعدالحریری مامور تشکیل دولت شد، مطرح کردیم.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: