علی لاریجانی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت معلم فداکار شهرستان خاش، برای معلم دیگری که در حادثه ریزش دیوار مدرسه مصدوم شده، آرزوی بهبودی و سلامت کرد.
کد خبر: ۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲        05 April 2016
به گزارش ایسنا، در پیام رییس مجلس شورای اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فقدان معلم فداکار و جوان آقای حمید کنگوزهی که در محرومترین منطقه کشور روستای نوکچو از توابع دهستان شهرستان خاش در نقطه صفر مرزی با افتخار و فروتنانه به امر تعلیم و تربیت فرزندان ملت اهتمام داشت و در این راه جان خود را نثار کرد، موجب تاسف و تاثر گردید.

اقدام شجاعانه این معلم غیرتمند در نجات جان سه دانش آموز که در معرض خطر جدی و بروز یک فاجعه بودند جلوه‌های از عشق، ایثار و جوانمردی را به نمایش گذاشت و ثابت کرد معلمان و جامعه آموزشی کشور در راه تعلیم و تربیت از هیچ فداکاری و کوششی دریغ نخواهند کرد.

همچنین از اقدام شجاعانه معلم دیگر این مدرسه آقای عبدالرئوف شهنوازی که باعث مجروحیت و مصدومیت گردید، تقدیر کرده از درگاه خداوند متعال آرزوی بهبودی و سلامتی ایشان را دارم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت این معلم فداکار به جامعه آموزشی کشور و خانواده محترم آن مرحوم، برای روح ایشان علو درجات و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.


برچسب ها: لاریجانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: