دبیر ستاد اربعین با اشاره به نام‌نویسی ۳۳۰ هزار زائر حسینی در سامانه سماح، قیمت نهایی ویزای اربعین به همراه پوشش بیمه و خدمات درمانی را ۲۳۴ هزار و ۸۷۵تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۴۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸        11 October 2018
شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به پیشنهاد رئیس رئیس بانک مرکزی و موافقت رئیس جمهور مبنی بر کاهش هزینه ویزای اربعین، اظهار داشت: با ابلاغیه جدید هزینه ویزای اربعین امسال ۳۵ درصد کاهش می‌یابد.

وی قیمت نهایی ویزای اربعین به همراه پوشش بیمه و خدمات درمانی را ۲۳۴ هزار ۸۷۵ تومان اعلام کرد و افزود: بر اساس این ابلاغیه هزینه ویزا تقریبا با نرخ دولتی محاسبه می‌شود به طوری که ۳۵ درصد نسبت به قیمت ارز در سامانه سماح کاسته می‌شود و با ارز ۴ هزار و ۸۷۵ تومانی محاسبه می‌شود.

دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به به تعداد متقاضیان سفر معنوی اربعین که در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: تا این لحظه ۳۳۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که ویزای ۲۲۰ هزار نفر از این تعداد تاکنون صادر شده است.

به گزارش فارس، هزینه ویزای اربعین در زمان آغاز نام‌نویسی پیاده‌روی اربعین ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان و سپس ۳۸۶ هزار تومان اعلام شد که با توجه به کاهش نرخ ارز در مرحله نخست، این مبلغ به ۳۷۲ هزار تومان کاهش یافته بود.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: