وزیر نیرو با انتقاد از الگوی مصرف اشتباه جامعه در مورد برق گفت: با ادامه روند الگوی مصرف در زمینه برق هر اندازه هم که سرمایه‌گذاری برای توسعه نیروگاه‌های برق صورت بگیرد نتیجه‌ای از آن حاصل نمی‌شود.
کد خبر: ۴۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳        11 October 2018
رضا اردکانیان در حاشیه افتتاح نیروگاه ۶ مگاواتی قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۳ پروژه صنعت برق و نیروگاه‌های مولد در استان قم در آینده افتتاح می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی ۴ پروژه جدید صنعت برق در استان آغاز شده است، همچنین بالغ‌بر ۱۱۱ میلیارد تومان برای پروژه‌های جدید برق قم اعتبار هزینه و ۱۰۷ میلیارد تومان نیز برای طرح‌های آینده پیش‌بینی‌شده است.

وزیر نیرو گفت: در مجموع وزارت نیرو ۷۶۴ طرح در بخش‌های مختلف آب، برق و فاضلاب در استان قم دارد که بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

اردکانیان ادامه داد: سیاست وزارت نیرو و دولت سوق دادن بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در نیروگاه‌های برق و در صنعت آب و فاضلاب است تا نیاز‌های پایه‌ای صنایع و واحد‌های تولیدی از این طریق تأمین شود.

وی با انتقاد از الگوی مصرف اشتباه جامعه در مورد برق ابراز کرد: با ادامه روند الگوی مصرف در زمینه برق هر اندازه هم که سرمایه‌گذاری برای توسعه نیروگاه‌های برق صورت بگیرد نتیجه‌ای از آن حاصل نمی‌شود.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: برای تأمین نیاز ۸ هزار مگاواتی کشور به برق، ۲۶ نیروگاه جدید در دست احداث است، همچنین برای کمبود ۳ هزار مگاواتی برق در کشور ۱۱ برنامه مدیریتی تدوین‌شده که به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: