یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: برای حل مشکلات نمی‌توانیم هر هفته کاسه گدایی دست گرفته و با افراد مختلف ملاقات کنیم.
کد خبر: ۴۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴        04 October 2018

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: مشکلات تیم زیاد است و بیشتر این مسائل هم به مطالبات بازیکنان و مسائل مالی باشگاه مربوط می‌شود.

وی افزود: با کمک شهرداری مشهد توانستیم در حد ۵ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. نمی‌شود که هر هفته کاسه گدایی دست بگیریم و افراد مختلف را ملاقات کنیم تا شاید گرهی از کار باز شود.

سرمربی پدیده اظهارکرد: تیم ظاهرا صاحب دارد، اما واقعیت این است که تیم ما واقعا بی‌صاحب است. نمی‌دانم چرا اصلا نام این تیم پدیده است، آن‌ها نه به تیم کمک کرده‌اند نه حمایتی از تیم داشته‌اند. انتظاری برای حمایت نداریم، چون اصلا اراده‌ای در این خصوص وجود ندارد.

گل محمدی گفت: راضی نیستیم که پول طلبکاران و سهامداران را به بازیکنان و باشگاه بدهند. آرزو می‌کنم هرچه زودتر سهامداران و طلبکاران پدیده به پولشان برسند. حرف من این است حالا که مردم امیدوار شده‌اند و نسبت به نتایج پدیده حساس شده‌اند، امید را از مردم نگیریم.

وی بیان کرد: بهتر است البته از اسم پدیده استفاده نکنیم و به این تیم بگوییم تیم فوتبال مشهد. حالا که تیم صدرجدول است، اینگونه برخورد می‌کنند وای به روزی که ۸ یا ۹ جدول بودیم.

سرمربی پدیده در ادامه به بازی روز جمعه این تیم مقابل فولاد اشاره کرد و گفت: بازی آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت، زیرا ما نیز همانند آن‌ها به دنبال صعود از این مرحله هستیم.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: