۴ تروریست صبح امروز با به رگبار بستن مردم و نظامیان حاضر در رژه ۳۱ شهریور، اقدام به حمله تروریستی کرده و به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۴۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹        22 September 2018
رژه ۳۱ شهریور نیرو‌های مسلح صبح امروز در اهواز از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و پس از گذشت ۳۰ دقیقه، صدای شلیک گلوله مراسم را مختل کرد.

دو تروریست از پارک شهید سبحانی که پشت جایگاه رژه قرار داشت با به رگبار بستن مردم قصد حمله به جایگاه رژه را داشتند که نیرو‌های مسلح مستقر در محل رژه با آن‌ها درگیر شدند.

مردم حاضر در محل رژه ابتدا گمان می‌کردند که تیراندازی سهوی بوده، اما با زخمی شدن چند نفر از شهروندان متوجه حمله تروریستی شدند.

پس از این حمله تروریستی، نیرو‌های ارتشی حاضر در محل رژه، برخی از مردم را در پادگان لشکر ۹۲ زرهی اهواز که در نزدیکی محل رژه بود، پناه دادند.

با اقدام نیرو‌های حفاظتی این ۲ تروریست نتوانستند خود را به مقابل جایگاه رژه برسانند و به همین دلیل اقدام به تیراندازی بی‌هدف به مردم و نیرو‌های رژه رونده کردند که موجب شهادت و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنانمان شد.

طبق تصاویر منتشر شده از جنازه این تروریست‌ها، مشخص است که این افراد با پوشش نظامی قصد فریب نیرو‌های حفاظتی را داشته‌اند.

اما در مرحله بعدی این حمله، ۲۰ دقیقه پس از تیراندازی اول، از ساختمان مجاور ساختمان تالار آفتاب مجددا به سوی مردم و نیرو‌های مسلح تیراندازی شد.

در تصاویری که از این حادثه منتشر شده، سربازان کشورمان درحال محافظت و جابجایی کودکان و هم‌وطنانمان هستند و آماری که از شهدا بصورت غیر رسمی منتشر شده نیز بیانگر شهادت چندین پاسدار و سرباز است.

آیت الله موسوی‌جزایری نماینده، ولی فقیه در خوزستان، آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، شریعتی استاندار خوزستان و عالمی نیسی فرماندار اهواز از جمله مسئولان حاضر در جایگاه رژه بودند که به آن‌ها آسیبی نرسید.

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در رابطه با مقابله با این گروه تروریستی گفت که اعضای این تیم تروریستی وابسته به تکفیری‌ها، موساد و عربستان سعودی هستند.

سردار شکارچی تعداد تروریست‌ها را ۴ نفر اعلام کرد و گفت: این ۴ تروریست که سلاح‌های خود را از قبل در محل رژه مخفی کرده بودند با برخورد نیرو‌های حفاظتی به هلاکت رسیدند.

این حادثه تلخ موجب بروز شایعات مختلفی شد که در این شایعات خبر به شهادت رسیدن محافظ فرمانده سپاه خوزستان و یک خبرنگار رسانه‌ای شد.

در ساعات اول این حادثه خبر آمد که یکی از محافظان فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) منتشر شد که این خبر به نقل از مسئول بسیج رسانه خوزستان تکذیب شد.

خبر دوم شهادت یکی از خبرنگاران رسانه‌های محلی بود که مدیرمسئول این رسانه در شبکه‌های اجتماعی این خبر را تکذیب کرد.

تاکنون گروهک تروریستی الاحوازیه و داعش مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته‌اند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: