"پر‌سپولیس باید ببرد و آماده باشد"
کد خبر: ۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸        04 April 2016
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس تهران می‌گوید مهم‌تر‌ین موضوع در خصوص این تیم نتایج پر‌سپولیس است و نه سایر تیم‌ها.

به گزارش خبرنگار ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان، اظها‌ر کرد: ما به دنبال کسب نتیجه‌ برای خودمان هستیم و مهم‌تر‌ین مساله برای ما نتایج پر‌سپولیس است. به سایر تیم‌ها کاری نداریم. پر‌سپولیس باید ببرد و آماده بازی‌های بعدی شود.

وی در خصوص مصدومیت طارمی نیز عنوان کرد: ضربه به عضله دو قلوی او وارده شده است اما مصدومیتش جدی نیست و با استراحت رفع خواهد شد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس دیدار با ملوان را سخت‌ترین بازی این فصل عنوان کرد و افزود: آنها برای بقا می‌جنگند و از طرفی باید در زمین انزلی به میدان برویم. به جرات می‌گویم این بازی سخت‌ترین بازی ما است. آنها مستحق حضور در انتهای جدول نیستند چرا که در بازی رفت و دیدار جام حذفی ما را اذیت کردند.

او درباره مصدومیت امید عالیشاه و احتمال غیبت در دیدار با ملوان و داربی هشتاد و دوم افزود: او به بازی به ملوان نمی‌رسد اما هنوز مشخص نشده است که می‌تواند در بازی با استقلال به میدان برود.

برانکو همچنین درباره غیبت سوشا مکانی و علی علیپور در دیدار با ملوان به دلیل محرومیت گفت: آنها در این بازی حضور ندارند و ما هم نمی توانیم کاری انجام دهیم به جای آنها از لوبانف و بنگستون استفاده می‌کنیم.

سرمربی پر‌سپولیس در پایان درباره نحوه سفر این تیم به انزلی نیز گفت: صبح جمعه تمرینمان را انجام می‌دهیم و بعد از صرف ناهار با پرواز مستقیم راهی انزلی می شویم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: