یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خواستار تجدید نظر در تعیین نرخ دستمزد کارگران شد.
کد خبر: ۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳        04 April 2016
اسماعیل جلیلی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس اظهار کرد: از وزیر کار تقاضا دارم با توجه به مشکلات معیشتی و بالا بودن هزینه های زندگی در تعیین نرخ دستمزد کارگران تجدید نظر کنند و حداقل میانگین خط فقر را برای تعیین حقوق و دستمزد در سال 95 مبنا قرار دهند.

وی در تذکری به وزیر راه نیز یادآور شد: ما از آقای آخوندی می‌خواهیم با توجه به صدور مجوز اجرای پروژه میانبر مسجد سلیمان به اهواز دستور برگزاری مناقصه آن را صادر کنند تا عملیات اجرایی آن بعد از سالها درگیری در محیط زیست اجرا شود.همچنین پروژه محور دوم هفتگل به شهرستان اهواز نیز منتظر اجرای پروژه و برگزاری مناقصه است.

جلیلی در تذکری به وزیر نیرو نیز گفت: علی رغم تاکیدات و اظهارات آقای چیت‌چیان مبنی بر تعطیلی تونل‌های بهشت آباد و گلاب متاسفانه اقدامات متناقضی را از سوی وزارت خانه شاهد هستیم ، فعالیت این تونل‌ها ادامه دارد و خسارت‌هایمردم هم پرداخت نشده است.

این نماینده مجلس با اشاره به کمبود پزشک متخصص در شهرستانهای حوزه انتخابیه خود تصریح کرد:‌ از وزیر بهداشت تقاضا دارم اجازه دهند از ظرفیت تفاهم نامه با بیمه‌ها و متخصصین تمام وقت در مراکز درمانی شهرستان‌ها استفاده شود.

وی در تذکری به وزیرصنعت نیز خواستار جلوگیری از ایجاد اختلال در تردد خودروهای اروندی در استان شد و گفت:‌ استفاده از خودروهای اروندی حق مردم خوزستان است و تردد این خودرها نه تنها در استان بلکه در سراسر کشور باید بلامانع باشد که این حداقل خواسته‌های مردم است.



برچسب ها: دستمزد ، کارگران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: