گزارش روز؛
رئال مادرید نسبتاً فصل کم سر و صدایی در بازار نقل و انتقالات داشت. اگرچه در این تابستان بازیکنانی را جذب کرد ولی شاید به نسبت سال‌های قبل، خیلی تابستان پرهیاهویی نداشت و البته دو خروجی مهم نیز در ترکیب تیم دیده می شود.
کد خبر: ۴۳۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸        14 August 2018

راهکار ویژه لوپتگی برای جانشینی خروجی‌های رئال

 

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

  کواچیچ که جایی برای خود در ترکیب اصلی رئال نمی‌دید، برای ادامه پیشرفت از باشگاه درخواست کرد برای فصل آینده او را راهی تیم دیگری کند. خولن لوپتگی درباره کواچیچ گفته بود که اگر او جدا شود، رئال راه حلی پیدا خواهد کرد. با این حال به نظر می‌رسد سپیدپوشان قصد ندارند مهره جدیدی در این پست جذب کنند و می‌خواهند به یک بازیکن جوان خود برای جانشینی کواچیچ فرصت دهند.

همچنین ستاره ۳۳ ساله سابق رئال مادرید، بعد از ۹ فصل درخشان در ترکیب این تیم، ثبت ۴۵۱ گل و کسب عناوین قهرمانی مختلف، در نهایت تصمیم گرفت رئال مادرید را ترک و راهی یوونتوس شود. در شرایطی که گفته می شد رئال مادرید برای پر کردن جای خالی وی دست به خرید ستاره بزرگی می زند و از نام هایی همچون نیمار، امباپه و هازارد به عنوان جانشین وی نام برده می شد ولی بعید است هیچ یک به رئال مادرید آیند.

با تصمیم پرز برای توجه بیشتر به جوانگرایی و اعتماد زیاد لوپتگی به بازیکنانی نظیر آسنسیو و ایسکو، انتظار می رود رئال مادرید بدون خرید یک ستاره بزرگ فصل را آغاز کند. وینیسیوس این قابلیت را دارد تا رونالدوی بعدی باشد ولی نه برای فصل پیش رو، او ستاره ای برای آینده است. بنابراین نقش گرت بیل و آسنسیو در فصل پیش رو می تواند کلیدی باشد. گرت بیل باید بار گلزنی رونالدو را هم به دوش بکشد.

مهمترین ورودی تیم در تابستان، کورتوا است که بالاخره آرزوی پرز برای خرید یک دروازه بان بزرگ محقق شد و آن ها دروازه بان بلژیکی را به برنابئو منتقل کردند. حالا رقابت سختی درون دروازه رئال مادرید است. احتمالاً در فاصله باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالات، مهمترین چالش رئال مادرید حفظ مودریچی باشد که مایل است تا راهی اینتر شود. آن هم در شرایطی که کواچیچ نیز رئال مادرید را ترک کرده است. گفته می شود در صورت جدایی مودریچ، رئال مادرید یک هافبک دیگر جذب خواهد کرد. نام هایی چون تیاگو و پیانیچ به رئال مادرید لینک شده اند ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

از سوی دیگر فده والورده، هافبک جوان رئال که از آکادمی این تیم به تیم اصلی رسید و یک فصل به صورت قرضی در دپورتیوو لاکرونیا بازی کرد، در تیم اصلی برای فصل پیش رو فرصت درخشش پیدا خواهد کرد. نمایش‌های خوب او در آمریکا باعث شد تا لوپتگی به این نتیجه برسد بودجه تیم را صرف خرید یک هافبک دیگر نکند و باید دید هافبک اروگوئه ای می‌تواند پاسخ اعتماد مربی اش را بدهد یا نه.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: