نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر لزوم حفظ فشارهای غرب بر ایران تاکید کرده و از اختلاف نظر آمریکا و اسرائیل در مسئله توافق هسته‌ای با ایران سخن گفت.
کد خبر: ۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰        02 April 2016
"بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخشی از گفتگو با روزنامه آلمانی "دی ولت" مدعی شد که اسرائیل یک جزیره صلح، پیشرفت و دموکراسی در دریایی از رژیم های مستبد است که مبلغ اسلامی افراطی هستند که همه ما را تهدید می کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نتانیاهو همچنین اسرائیل را مهم ترین خط دفاعی اروپا در این منطقه بحرانی دانسته و مدعی شد که بدون اسرائیل خاورمیانه غربی فرو می پاشد.

وی همچنین بر لزوم پیروزی بر داعش تاکید کرده و آن را امکان پذیر دانسته و گفت: اسرائیل، اردن و مصر به یک اندازه از طرف تروریسم داعش تهدید می شوند. بدون اسرائیل نمی‌توان از گسترش داعش جلوگیری کرد.

نتانیاهو در بخش دیگری از این گفتگو از ارتباطات و پیوند بزرگ بین اسرائیل و آمریکا سخن گفت.

وی در عین حال از اختلاف نظر آمریکا و اسرائیل در توافق هسته‌ای با ایران سخن گفته و اظهار داشت: با این حال ما همواره ارتباطات محترمانه‌ای با هم داشته‌ایم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کرد که ما باید فشارها بر ایران را همچنان حفظ کنیم تا مطابق توافق اتمی عمل کند. ما باید ترور ایرانی که همچنان در منطقه افزایش می یابد را متوقف کنیم. ایران شروط شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برنامه های موشکی خود را نقض می کند. ایران باید به الزامات تمام قطعنامه ها همچنین فراتر از توافق هسته‌ای پایبند باشد.


برچسب ها: نتانیاهو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: