تعداد کاربران پیام رسان «بله» از مرز دو میلیون عضو گذشت.
کد خبر: ۴۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵        21 July 2018

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را داراست.

این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 17 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیام رسان در بهار امسال به‌صورت متوسط ۹۹.۸ درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.

لازم به ذکر است، این پیام رسان با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و در فصل بهار به میزان سال گذشته کاربر جدید به این پیام رسان پیوسته است و نرخ حدود ۶۰ درصدی کاربر فعال نسبت به مجموع کاربران آن به ثبت رسید که این آمارها بیانگر پویایی پلتفرم بله و موفقیت در حفظ کاربرانش است.

همچنین امنیت این پیام رسان توسط بانک ملی ایران تضمین شده و کاربران فضای مجازی می توانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیام رسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به صورت همزمان و ایمن انجام دهند.

نسخه رومیزی (دسکتاپ) این پیام رسان نیز در ماه جاری برای سیستم‌ عامل‌های ویندوز و لینوکس ارایه شد تا کاربران با استفاده از نسخه رومیزی «بله» نیز بتوانند جز خدمات بانکی به همه امکانات نسخه های مبتنی بر تلفن همراه و وب دسترسی داشته باشند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: