رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه فعالیت‌های این نهاد در رفع فقر با دولت کاملا هماهنگ است، گفت: باید از یک نسخه برای رفع مشکلات کشور بهره بگیریم؛ استفاده از نسخه‌های متفاوت هزینه دارد.
کد خبر: ۴۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸        21 July 2018

سید پرویز فتاح روز شنبه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا در پاسخ به این پرسش که کمیته امداد برای برون رفت از بحران اقتصادی موجود در کشور چه برنامه‌ای در کنار فعالیت‌های دولت دارد، اظهار داشت: افزایش ظرفیت‌های کمیته امداد در راستای تدابیر دولت است؛ نمی‌شود هر کدام از نهاد‌های کشور از نسخه‌ای متفاوت برای رفع مشکلات بهره بگیرد و باید از نسخه‌ای واحد استفاده شود.


وی با بیان اینکه بودجه کشور محدود است، ولی دولت تاکنون ۱۰۰ درصد اعتبارات متعلق به امداد را پرداخت کرده است، افزود: در شرایط کنونی باید با استفاده از توانمندی‌های یکدیگر هم افزایی کنیم؛ زیرا استفاده از نسخه‌های متفاوت هزینه زیادی برای کشور دارد.


رئیس کمیته امداد با اعلام اینکه در بین سران قوا برای حل مشکلات اقتصادی هم افزایی وجود دارد، افزود: هرجا از من دعوت شده حضور پیدا کردم و در صورت نیاز مشورت داده یا مشورت گرفته ام.


فتاح اضافه کرد: دعوا‌های سیاسی تنها مانند نمک روی زخم مشکلات نیازمندان، فقرا و یتیمان است و باید در این شرایط سخت هم افزایی داشته باشیم.


وی درخصوص پرداخت بودجه ۱۰۰ درصدی امداد از سوی دولت در سه ماه نخست امسال گفت: این موضوع نقطه قوتی برای کمیته امداد است؛ البته فکر نمی‌کنیم ارگان دیگری با توجه به مشکلات بودجه ای، اعتبارات خود را به طور کامل دریافت کرده باشد.


فتاح از افزوده شدن ۳۰ هزار نفر به خانواده تحت پوشش امداد در روز‌های گذشته خبر داد و گفت: این امکان برای کمیته امداد وجود دارد که تعداد افراد تحت پوشش را بیش از این افزایش دهد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: