در نخستین تجربه پخش بازی‌های این تورنمنت که مربوط به دیدار ایران با اسپانیا می‌شد، برخی حواشی نیز به وجود آمد که ابتدا مانع ورود خانواده‌ها به استادیوم شد، اما در نهایت درِ مجموعه آزادی باز شد تا این تصمیم عملی شود.
کد خبر: ۴۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶        15 July 2018

ناصر محمودی‌فرد مدیر مجموعه ورزشی آزادی پس از ۵ ماه و ۵ روز مدیریت در این مجموعه، روز گذشته برکنار شد تا فرهاد نیکوخصال مسئولیت سرپرستی این مجموعه را بر عهده بگیرد. این در حالی است که نیکوخصال همزمان مدیریت مجموعه‌های سوارکاری کشور را نیز عهده‌دار است.

کنار گذاشتن هر مدیری، حق طبیعی هر مسئول بالادستی است، البته در صورتی که دلایل کافی درخصوص این تصمیم وجود داشته باشد که حداقل در بررسی‌های اولیه چنین مسئله‌ای در برکناری محمودی‌فرد دیده نمی‌شود. وی که سابقه فرمانداری دماوند را در کارنامه‌اش دارد، جزو کسانی بود که مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اطمینان زیادی به او داشت و به همین دلیل هم بود که محمودی‌فرد جزو اولین کسانی محسوب می‌شود که حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه، پس از ورودش به این مجموعه، منصوبش کرد. اطمینان کریمی به محمودی‌فرد به حدی بالا بود که وی در تنها نشست خبری‌اش تا امروز، وعده ایجاد تغییرات اساسی در مجموعه ورزشی آزادی را داد، اما مدیری که «امین» شرکت توسعه و تجهیز بود بیشتر از ۵ ماه فرصت کار پیدا نکرد.

در برکناری محمودی‌فرد دو موضوع مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد بی‌ارتباط به این تصمیم نبوده است. موضوع اول مربوط به پخش بازی‌های جام جهانی در ورزشگاه آزادی است که سر و صدای زیادی به راه انداخت و پای خانواده‌های بسیاری را به این ورزشگاه باز کرد. در نخستین تجربه پخش بازی‌های این تورنمنت که مربوط به دیدار ایران با اسپانیا می‌شد، برخی حواشی نیز به وجود آمد که ابتدا مانع ورود خانواده‌ها به استادیوم شد، اما در نهایت درِ مجموعه آزادی باز شد تا این تصمیم عملی شود.

موضوع دوم درخصوص اختلافات شرکت توسعه با مجری طرح بلیت‌فروشی در ورزشگاه آزادی است. طبق برخی اخبار، شرکت توسعه خواستار برچیده شدن ادوات مربوط به این مجری طرح از ورزشگاه آزادی شده بود، اما محمودی‌فرد قصد چنین کاری را نداشت و عنوان می‌کرد که باید دستور قضایی در این باره صادر شود تا او در آینده دچار مشکل نشود. سرانجام گوش ندادن به دستور مدیران بالادستی کار دست محمودی‌فرد داد و او به نوعی قربانی این ماجرا شد.

به گزارش تسنیم، صحبت‌های زیادی درخصوص دلیل برکناری مدیر مجموعه ورزشی آزادی از روز گذشته مطرح شده، اما هنوز مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هیچ اظهار نظر رسمی نکرده‌اند. به نظر می‌رسد برای جلوگیری از شایعات بیشتر باید دلایل برکناری محمودی‌فرد به طور شفاف عنوان شود تا ابهامات نیز از بین برود.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: