سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران،گفت: بی صبرانه در انتظار دیدار فردا (یکشنبه) با تیم سیاه جامگان هستیم تا با کسب ۳ امتیاز، به صدرجدول نزدیک تر شویم.
کد خبر: ۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳        02 April 2016
به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچ امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با سیاه جامگان مشهد، ضمن تبریک برتری تیم ملی فوتبال ایران برابر هند و عمان و صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، اظهار داشت: پس از ۲۰ روز تعطیلی، آماده آغاز دوباره مسابقات لیگ برتر هستیم.
وی افزود: در این تعطیلی ها برخی بازیکنان در اردوی تیم ملی حضور داشتند و از برنامه های تاکتیکی ما دور بودند، اما نگرانی چندانی از این مساله نداریم و با انگیزه بالا به موفقیت فکر می کنیم.
برانکو با اشاره به اینکه تیم سیاه جامگان برای بقا در لیگ تلاش می کند و به دنبال غافلگیر کردن حریفان است، گفت: آنان در جستجوی راه نجات هستند و برای حریفان خطرناک خواهند بود.
سرمربی پرسپولیس همچنین معتقد است که کیفیت بازی های سیاه جامگان بسیار بالاتر از نتایجی است که در این فصل کسب کرده است.
برانکو ادامه داد:در مقایسه با حریف، ما مدعی قهرمانی هستیم و همین مسئله امتیاز ارزشمندی برای پرسپولیس ما به حساب می آید.
وی در مورد محرومیت هواداران پرسپولیس که به دلیل اتفاقات دیدار با تراکتورسازی، اجازه حضور در ورزشگاه آزادی برای دیدار فردا با سیاه جامگان را ندارند، تصریح کرد: این جریمه سنگین است، چراکه فوتبال بدون تماشاگر وجهه خود را از دست می دهد.
سرمربی سرخپوشان تهران افزود: در فوتبال همه چیز برای تماشاگران است و اگر آنان را از ورزشگاه دور کنیم، به فوتبال لطمه وارد می شود.
برانکو درمورد دیدار حساس استقلال خوزستان و استقلال تهران که بالاتر از پرسپولیس در جدول رده بندی قرار دارند، گفت: نتایج تیم های دیگر برایمان مهم نیست و فقط به خودمان و رسیدن به ۳ امتیاز فکر می کنیم.
سرمربی پرسپولیس درمورد غیبت مهرداد کفشگری در اردوی عمان، عنوان کرد: وی به دلیل مسائل پیش بینی نشده در اردوی عمان حضور نداشت، اما او هم در کنار دیگران شانس قرار گرفتن در میان ۱۱ بازیکن اصلی را دارد. ضمن اینکه امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در این دیدار خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: