بازیگر فیلم‌های مستهجن که پیش از این در ازای مخفی نگه‌داشتن رابطه نامشروع خود با ترامپ، ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت دریافت کرده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۴۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵        12 July 2018

ماه ژانویه سال جاری نشریه «وال‌استریت ژورنال» گزارش داد که یکی از وکلای رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در آمریکا مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به یک بازیگر زن پرداخت کرده تا روابطه نامشروع خود با دونالد ترامپ را مخفی نگه‌دارد.

بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، «میشل کوهن» یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری این مبلغ را به عنوان حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پرداخت کرده است.

این نشریه آمریکایی گزارش داده بود که دونالد ترامپ و این زن ۳۸ ساله در سال ۲۰۰۶ با یکدیگر رابطه نامشروع داشته‌اند.

اکنون «مایکل اوناتی»، وکیل «استورمی دنیلز» در صفحه توییتر خود ضمن دسیسه توصیف کردن این اقدام می‌گوید که او روز چهارشنبه در ایالت اوهایو دستگیر شده است.

اوناتی در توییتر خود نوشته است: این یک دسیسه بوده و با انگیزه سیاسی انجام شده است.

استورمی دنیلز می‌گوید که سال ۲۰۰۶ با ترامپ رابطه نامشروع داشته و سال ۲۰۱۶ و یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت از سوی وکیل ترامپ به وی پرداخت شده است.

ماه مه نیز وکیل ترامپ پرداخت حق‌السکوت به این بازیگر فیلم‌های مستهجن آمریکایی برای مخفی ماندن روابط نامشروع ترامپ را تأیید کرد.

«میشل کوهن» در ماه مه به «نیویورک تایمز» گفت که ۱۳۰ هزار دلار از پول خودش به «استفانی کلیفورد» که زمانی گفته بود با ترامپ رابطه نامشروع داشته پرداخت کرده است.

استورمی دنیلز دو شکایت علیه ترامپ مطرح کرده است؛ یکی به دلیل لغو توافق عدم افشاگری که او در ماه اوکتبر سال ۲۰۱۶ و یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری در ازای دریافت ۱۳۰ هزار دلار امضا کرده بود و دیگری به دلیل بدنام کردن وی از سوی ترامپ.

این در حالی است که دونالد ترامپ تمامی اتهامات مطرح شده را رد کرده است.

بازداشت بازیگر مدعی رابطه نامشروع با ترامپ +عکس

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: