کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه مدونی برای تمرینات، اردو، بازی‌های تدارکاتی و استراحت اعلام کرد.
کد خبر: ۳۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸        20 June 2018
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کادر فنی سرخپوشان پایتخت برنامه کامل تمرینات و اردو، بازی‌های دوستانه و استراحت تیم فوتبال پرسپولیس تا آغاز هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را به شرح زیر اعلام کرد:

* قرمزپوشان امروز چهارشنبه در نوبت صبح تمرین بدنسازی پرفشاری را انجام دادند.

* تیم فوتبال پرسپولیس فردا در دو نوبت تمرین خواهد داشت و روز جمعه طعم اولین استراحت را از آغاز تمرینات، خواهد چشید.

* پیگیری تمرینات طی روز‌های شنبه و یکشنبه (دوم و سوم تیر ماه) در دو جلسه برگزار خواهد شد. تمرین دوشنبه در نوبت صبح برگزار و سرخپوشان روز سه‌شنبه تمرین صبحگاهی خود را برای اولین دیدار تدارکاتی بعدازظهر انجام می‌دهند.

* چهارشنبه ششم تیر ماه نیز تمرینات در دو نوبت برگزار و آخرین تمرین پیش از سفر به خارج از کشور نیز روز پنجشنبه در نوبت صبح انجام خواهد شد.

* تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه جهت برپایی اردو در فاز دوم، از کشور خارج می‌شود و شنبه نهم تیر ماه در نوبت بعدازظهر به تمرین خواهد پرداخت.

* سرخپوشان روز‌های یکشنبه و دوشنبه (دهم و یازدهم تیر ماه) نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند و روز سه‌شنبه تنها در نوبت صبح به تمرین خواهند پرداخت.

* قرمزپوشان روز ۱۳ تیر ماه در نوبت صبح تمرین و در نوبت بعدازظهر دومین بازی تدارکاتی خود و اولین دیدار دوستانه در خارج از کشور را برگزار می‌کنند و روز پنجشنبه ۱۴ تیر هم دو نوبت تمرین خواهند داشت و جمعه را نیز به استراحت می‌پردازند.

* تیم فوتبال پرسپولیس در دومین هفته از اردوی خارج از کشور، با سه بازی تدارکاتی روبرو خواهد بود. سرخپوشان شنبه ۱۶ تیر در نوبت صبح تمرین و در نوبت بعدازظهر بازی دوستانه‌ای را انجام می‌دهند. روز یکشنبه نیز در نوبت صبح تمرین و بعدازظهر نیز دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند. تیم پرسپولیس دوشنبه هجدهم تیر ماه هم تنها در نوبت صبح تمرین خواهد داشت و روز سه‌شنبه، صبح تمرین و بعدازظهر در دیداری دوستانه به مصاف حریف خارجی خود خواهد رفت.

سرخپوشان در آخرین روز از اردوی خارجی خود که روز چهارشنبه بیستم تیر ماه خواهد بود، دو جلسه تمرینی را برگزار و به اردوی خود پایان می‌دهند.

کاروان پرسپولیس پنجشنبه ۲۱ تیر ماه به تهران باز می‌گردد و بازیکنان در روز‌های جمعه و شنبه به استراحت خواهند پرداخت.

تمرینات پرسپولیس در فاز سوم از روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه در نوبت بعدازظهر آغاز می‌شود و سرخپوشان عصر روز دوشنبه در تهران ششمین بازی تدارکاتی خود را برگزار می‌کنند.

قرمزپوشان پیش از بازی سوپر جام که روز جمعه ۲۹ تیر ماه برگزار خواهد شد، طی روز‌های سه‌شنبه تا پنجشنبه نیز سه جلسه تمرینی را در نوبت بعدازظهر برگزار خواهند کرد.

پرسپولیس در آخرین هفته، پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، روز شنبه ۳۰ تیر ماه آخرین بازی تدارکاتی و روز یکشنبه استراحت خواهد داشت.

سرخپوشان روز دوشنبه اول مرداد ماه، دو جلسه و روز‌های سه‌شنبه تا پنجشنبه نیز در نوبت بعدازظهر به تمرین خواهند پرداخت.

قهرمان فصل هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، روز جمعه ۵ مرداد ماه ۱۳۹۷ در اولین بازی لیگ هجدهم برتر برابر تیم پدیده به میدان خواهد رفت.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: