روزنامه مارکا در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال اسپانیا و ایران در جام جهانی روسیه، تردیدها و قطعیت‌های سرمربی اسپانیا را مطرح کرده است.
کد خبر: ۳۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵        20 June 2018
تردیدهای هیرو قبل از بازی با ایران

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در شهر کازان به مصاف هم خواهند رفت.

روزنامه مارکا اسپانیا در گزارشی به نحوه انتخاب فرناندو هیرو به عنوان سرمربی اسپانیا و تردیدها و قطعیت های او برای بازی امشب با ایران پرداخته است.

مهمترین ابهام در ترکیب تیم اسپانیا مربوط به بازی کردن کارواخال و ناچو است و مشخص نیست هیرو برای بازی با ایران کدام بازیکن را روانه میدان می کند. مارکا نوشت: «این مهمترین بخش نامشخص برنامه های هیرو است. سرمربی تصمیم می گیرد که کدام بازیکن به میدان برود. آیا کارواخال به ترکیب بر می گردد یا اسپانیا با ناچو بعد از عملکرد خوبش برابر پرتغال، در سمت راست ادامه می دهد. پست بال راست یکی از موارد مورد بحث کادر فنی اسپانیا بوده است.»

مارکا دیگر موضوع خود را به بازی کردن آسنسیو اختصاص داده است: «زمان سرمربیگری لوپتگی، آسنسیو فرصتهای زیادی برای بازی پیدا کرد ولی فرناندو هیرو مقابل پرتغال این بازیکن را روی نیمکت نشاند. در نیمه دوم ایاگو اسپاس، تیاگو و لوکاس واسکز به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفتند. سرمربی تاکید کرده است که تمام بازیکنان بین المللی برایش مهم هستند. باید ببینیم در کازان (بازی برابر ایران) آسنسیو بازی می کند یا شاهد همان ترکیب بازی در سوچی (بازی با پرتغال) خواهیم بود.»

این روزنامه اسپانیایی همچنین تاکید کرده است که باتوجه به حمایت هیرو از داوید دخیا بعد از اشتباه در بازی با پرتغال، این دروازه بان مقابل ایران درون دروازه قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: