تیم ملی روسیه با پیروزی پرگل برابر مصر به عنوان اولین تیم تیم صعودخود را به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی قطعی کردتا یاران محمد صلاح در آستانه حذف قرار بگیرند.
کد خبر: ۳۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴        20 June 2018

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

  تیم ملی فوتبال روسیه که از ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه شب در ورزشگاه سنت پترزبورگ در دومین دیدار خود از گروه A مقابل تیم ملی مصر به میدان رفته بود. در پایان نود دقیقه به پیروزی پرگل سه بر یک دست پیدا کند.

احمد فتحی (۴۷- گل به خودی) ، چریشف (۵۹) و آرتور زویوبا (۶۲) برای روسیه و محمد صلاح (۷۴ - پنالتی) برای مصر گلزنی کرد.

روسیه که در بازی نخست خود نیز توانسته بود با قدرت از سد تیم ملی عربیتان با پنج گل بگذرد در این بازی نیز کاملا تهاجمی وارد میدان شد.میزبان جام جهانی  به لطف حمایت هواداران خود حملات زیادی را روی دروازه محمد صلاح و هم تیمی هایش ایجاد کردند اما دفاع مستحکم مصری ها مانع از گلزنی میزبان در ۴۵ دقیقه نخست شد.

اما بازی در نیمه دوم کاملا متفاوت آغاز شد. گل به خودی احمد فتحی در دقیقه ۴۷  آغازی برای روس ها محسوب شد تا بتوانند راحت تر به گل های بعدی برسند. حملات پردامنه روس ها ادامه پیدا کرد تا دنیس چریشف و آرتور زویوبا به ترتیب در دقایق ۵۹ و ۶۲ گل های دوم و سوم روسیه را به ثمر برسانند.

محمد صلاح که از او به عنوان ستاره نوپای جهان فوتبال نام برده می سود تلاش زیادی کرد تا فاصله روسیه با مصر را کاهش دهد که نهایتا موفق شد در دقیقه ۷۴ از روی نقطه پنالتی دروازه روسیه را باز کند و بازی با نتیجه سه بر یک به پایان برسد. مصر با این شکست، امیدهای خود را برای باقی ماندن در جام از دست داد.

تیم ملی فوتبال روسیه با کسب دومین پیروزی خود در دومین بازی رقابت های گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ موفق شد به عنوان اولین تیم به مرحله بعدی راه پیدا کند.

شایان ذکر است دیگر دیدار این گروه ساعت ۱۹:۳۰ امروز چهارشنبه ۳۰ خردادماه بین تیم های اروگوئه و عربستان برگزار می شود.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: