مولف مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بخش‌هایی از آن را افشا کرد.
کد خبر: ۳۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹        11 June 2018
نمایش مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو تلفیقی از فوتبال و عشق خواهد بود.

مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پنجشنبه هفته جاری به وقت محلی مسکو و نیم‌ساعت پیش از آغاز بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و عربستان برگزار می‌شود.

فلیکس میشایلوف، مولف مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. او پیش از این مدیر جام جهانی ۲۰۱۸ در شهر سن پترزبورگ و جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ در شهر کازان بود. مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه در شهر سن پترزبورگ و مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ در مسکو حاصل کار فلیکس میشایلوف بود.

وی در رابطه با مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌گوید: خوشحالیم که یک فرم جدید را برای مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی فوتبال از نظر زمان‌بندی و نزدیکی به بازی افتتاحیه ارائه می‌دهیم. همکارم در مراسم افتتاحیه ایلیا آوربور خواهد بود که رنگ‌های جدیدی را به اکران می‌بخشد، البته نمایش ما در ارتباط با فوتبال و عشق خواهد بود. فرم اصلی مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه متفاوت با جام‌های جهانی گذشته خواهد بود و ساختار اصلی آن را موسیقی تشکیل می‌دهد. نمایش اصلی مراسم افتتاحیه نیز در نزدیک‌ترین زمان به آغاز بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و عربستان برگزار خواهد شد. معرفی کشور میزبان، فوتبال و اجرای ارکستر وین از دیگر بخش‌های این مراسم هستند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: