بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درحالی بدون برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد که می‌توان گفت این دوره دارای رشد نسبی، نسبت به سال گذشته بود.
کد خبر: ۳۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰        05 June 2018
بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شب گذشته طبق سنوات گذشته برپا شد و باپایان ساعت کار شب گذشته، نمایشگاه هم رسماً به کار خود پایان داد.

این دوره از نمایشگاه درحالی پایان یافت که مراسمی برای اختتامیه آن برگزار نشد، البته برخی از بخش‌های نمایشگاه به صورت داخلی طی دو شب گذشته مراسم‌های کوچکی برای پایان کار خود برگزار می‌کردند. البته پیش از این عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد و رئیس نمایشگاه از برگزاری اختتامیه در روز ۱۴ خرداد خبر داده بود.

همچنین قرار بود فقهی‌زاده روز یکشنبه در نشستی خبری به جمع‌بندی چند و، چون برگزاری این دوره از نمایشگاه بپردازد که این نشست هم لغو شد.

برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن هم از برنامه‌های دیگری بود که طبق اعلام قبلی قرار بود در نیمه ماه مبارک رمضان باحضور رئیس جمهور برگزار شود که این مراسم هم در زمان مقرر برگزار نشد.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درحالی شب گذشته به کار خود پایان داد که نسبت به دوره گذشته با رشد نسبی در بخش‌های هنری و محتوایی روبرو بود و این دوره در موضوع عترت بخش‌های ویژه‌تری نسبت به سال گذشته داشت و بخش بین‌الملل هم باوجود کاستی‌ها، اما پس از چند دوره وقفه فعالیت داشت.

جدایی فضای برگزاری بخش عفاف و حجاب از صحن اصلی نمایشگاه را هم می‌توان از اتفاقاتی دانست که مثبت بود و نمایشگاه تحت تأثیر این بخش قرار نگرفت. همچنین جدا کردن بخش عفاف و حجاب از صحن نمایشگاه سبب گسترش این بخش شده بود و غرفه‌های این بخش باگسترش قابل توجهی روبرو بود. البته بازدیدکنندگان از قیمت‌های محصولات این بخش چندان رضایت نداشتند.

پذیرایی افطار ساده هم از اتفاقاتی بود که امسال پس از چند دوره وقفه دوباره انجام شد، البته این کار در سطح بسیار محدودی انجام می‌شد و بخش اندکی از بازدیدکنندگان می‌توانستند از آن استفاده کنند.

به هر حال این دوره از نمایشگاه بدون ارائه گزارشی از سوی رئیس آن به پایان رسید، اما نمایشگاه امسال را می‌توان نسبت به دوره گذشته دارای رشد نسبی دانست و امید است سال آینده کاستی‌های امسال را هم شاهد نباشیم.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: