گروه ورزشی پارسینه بررسی کرد:
کارلوس کی‌روش سه روز قبل مصاحبه ای با مجله معتبر رویترز انجام داد که گفت قطع به یقین بعد از جام جهانی روسیه دیگر سرمربی تیم ملی ایران نخواهد بود و از ایران خواهد رفت! این مصاحبه نسنجیده به فاصله بیست روز تا آغاز جام جهانی باعث شد تا علاوه بر ایجاد حواشی زیاد اطراف تیم ملی، گمانه زنی ها برای جانشینی کی روش نیز مطرح شود.
کد خبر: ۳۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰        26 May 2018

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

سپهر خرمی - دبیرسرویس ورزشی پارسینه| کارلوس کی‌روش سه روز قبل مصاحبه ای با مجله معتبر رویترز انجام داد که گفت قطع به یقین بعد از جام جهانی روسیه دیگر سرمربی تیم ملی ایران نخواهد بود و از ایران خواهد رفت! این مصاحبه نسنجیده به فاصله بیست روز تا آغاز جام جهانی باعث شد تا علاوه بر ایجاد حواشی زیاد اطراف تیم ملی، گمانه زنی ها برای جانشینی کی روش نیز مطرح شود.

امیر قلعه‌نویی و بازگشت به تیم ملی؟ تقریبا محال ممکن!

قلعه نویی که توانست ذوب اهن را پس از سال ها به مقام نایب قهرمانی و صعود به جمع شانزده تیم آسیایی برساند و همینطور حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را نیز تضمین کند با قراردادی سنگین به سپاهان اصفهان رفت. لازم به توضیح است که قرارداد او با زردپوشان اصفهانی 2 ساله است و بعید بنظر می رسد با این نقل و انتقال هنگفت و گران و جذب بازیکنان اسمی احتمالی، قلعه نویی سپاهان را رها کند و به تیم ملی برود! البته در فوتبال هیچ چیز بعید نیست و نیمکت تیم ملی و جام ملت های اسیا هم بدجور آش دهن سوزی است و هر مربی بدش نمی آید این فرصت را از دست بدهد.

علی دایی - حامی سرسخت کی‌روش

شهریار فوتبال ایران با سایپا فصل موفقی را پشت سر گذاشت و با بازیکنان جوان و جویای نام توانست مقام چهارم لیگ برتر را کسب کند. خودروسازان سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اسیا را گرفتند و دایی نیز تیمی قابل دفاع را در این فصل مربیگری کرد. کارلوس کی روش در همایش معرفی لباس تیم ملی، از دایی دعوت کرد تا روی استیج بیاید و دست او را به عنوان حامی بزرگ تیم ملی بالا برد! شاید کی روش از انتخاب دایی پس از خودش استقبال هم بکند! دایی اما شاید در صورت پذیرش مربیگری تیم ملی آخرین شانس فوتبالی خود را داشته باشد چون در صورت عدم نتیجه گیری به اصطلاح چوب خطش پر خواهد شد و این بار احمدی نژادی نخواهد بود که اخراجش از تیم ملی را سیاسی جلوه دهد.

برانکو - گزینه همیشگی جانشینی کی‌روش

سرمربی سرخ ها با توجه به نتایج درخشان و دست نیافتنی در پرسپولیس در این سه سال اخیر همیشه گزینه جاشینی کی روش بود اما هفته گذشته و با تمدید قرارداد 2 ساله این بحث به پایان رسید. ظاهرا!

 

شفر - جدیدترین آلترناتیو نیمکت تیم ملی

وینفرد شفر با جهشی فوق العاده باعث شد تا دوباره تماشاگران استقلال با سکوها آشتی کنند و در آسیا نیز موفق شد تیم را به جمع هشت تیم برتر برساند. همین امر جریان سازی ایجاد کرد که سرمربی آلمانی یکی از گزینه های جذاب تیم ملی لقب بگیرد. شفر در این باره در جمع خبرنگاران گفته بود : « اگر چنین پیشنهادی به من شود قطعا درباره ش فکر خواهم کرد»!

باید دید از بین گزینه های داخلی و خارجی لیگ برتر پس از جام جهانی کدام یک جانشین کی روش خواهد شد؟ شاید هم یک گزینه جذاب خارجی روی نیمکت تیم ملی بنشیند که البته با وضعیت موجود و فدراسیون پنج ستاره مقداری بعید بنظر می رسد!

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: