سرهنگ علی ذوالقدری افزود: در این راستا نیروی انتظامی برای مقابله با هنجار شکنان و حفاظت از اموال عمومی، محرکان و لیدر‌های اصلی این اغتشاشات را دستگیر کرده که حدود ۴۰ درصد از آنان دارای سابقه کیفری بودند.
کد خبر: ۳۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶        19 May 2018
سرهنگ علی ذوالقدری جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس در خصوص حوادث اخیر در شهرستان کازرون گفت: به دنبال تجمعات اعتراض آمیز اخیر کازرون در بحث تقسیمات کشوری متاسفانه با هدایت معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی و بدخواهان نظام به ویژه منافقان و سلطنت طلبان برخی از افراد سابقه دار از اطراف و اکناف تحریک شده و با ورود به شهرستان کازرون با هدف تخریب اموال عمومی به اغتشاش دامن زده و قصد خسارت به اموال عمومی را داشتند.

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، وی افزود: در این راستا نیروی انتظامی برای مقابله با هنجار شکنان و حفاظت از اموال عمومی، محرکان و لیدر‌های اصلی این اغتشاشات را دستگیر کرده که حدود ۴۰ درصد از آنان دارای سابقه کیفری بودند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: برخی از متهمان ساکن استان‌های اطراف و برخی نیز ساکن شهرستان‌های اطراف کازرون هستند که عمده آنان مسلح به سلاح سرد از قبیل: قمه، دشنه، تبر و بعضا با سلاح ساچمه زنی قصد تعرض به ماموران را داشتند که پلیس با هنجار شکنان اقدام قاطعانه داشته است.

ذوالقدری تأکید کرد: موضوع افراد هنجار شکن و مخلان نظم و امنیت از حساب مردم جدا است و کسانی که بخواهند از معاندان انقلاب خط بگیرند، پلیس در راستای قانون و قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مطالبات مردم کازرون در مسیر قانونی خود با حمایت مسئولان استان دنبال خواهد شد و پلیس مقتدرانه برای تامین امنیت مردم این شهر تلاش خواهد کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در حال حاضر اوضاع کاملا تحت کنترل پلیس است و مشکل خاصی وجود ندارد. دان

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: