رئیس فدراسیون فوتبال از دیدار احتمالی ملی‌پوشان با رئیس جمهور خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰        15 May 2018
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال،مهدی تاج در مجمع عمومی هیات فوتبال سیستان و بلوچستان عنوان کرد:بامداد امروز جمعیت گسترده ای از آحاد مردم و مسولین در کنار هم در فرودگاه امام(ره)حضور داشتند و استقبال شایسته ای از کاروان تیم ملی فوتسال بانوان ایران که به مقام قهرمانی آسیا رسید انجام دادند.

وی ادامه داد:طی ماه های اخیر،در هر مقطع زمانی توفیقاتی در سطوح و قسمت های مختلف کسب شده است.در کنار این به بحث های کلانی نظیر موضوع حق پخش هم ورود جدی داشتیم و این موضوع در تعامل با صدا و سیما در حال رفع شدن است.
رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد:خوشحالم امروز فرصت حضور در استان سیستان و بلوچستان را پیدا کردم.اقدامات خوبی در هیات فوتبال استان صورت گرفته که یکی از مهم ترین آنها،رایگان بودن آموزش برای علاقمندان است.بی شک این روند ادامه پیدا می کند و امیدوارم استعدادهای این دیار در آینده شایستگی های خود را در عرصه ملی بیش از پیش به منصه ظهور رسانند.در حال حاضر ۳ ملی پوش در فوتبال ساحلی و دو داور در بالاترین سطوح از این استان هستند و معتقدم استعدادهای جدیدی هم در این راه معرفی خواهند شد. فوتسال در زابل شرایط خوبی دارد و فوتبال ساحلی هم در چابهار شایستگی هایش را مکررا نشان داده است.جدا از این،استان سیستان و بلوچستان در طرح جامع استعدادیابی فدراسیون فوتبال،نقش فعال و موثری ایفا می کند.در این میان،دکتر سیدالحسینی،رییس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان هم پیشنهاداتی پیرامون طرح استعدادیابی و مناطق کسوری ارائه کرد که این موضوع در نخستین جلسه کمیته فنی و توسعه فدراسیون مطرح خواهد شد.
وی همچنین در پاسخ به خبرنگاران درباره برنامه های آتی تیم ملی بیان داشت: احتمالا ملاقاتی به زودی بین اعضای تیم ملی با ریاست محترم جمهوری و وزیر محترم ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.در این باره اطلاع رسانی های تکمیلی متعاقبا صورت می گیرد.
تاج با تقدیر از حمایت های وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: سلطانی فر به همراه معاونان وزارت ورزش و جوانان کمال همکاری را با فدراسیون فوتبال داشته اند که این موضوع در مقطع حساس فعلی کمک زیادی به فوتبال کرده است.بی شک این همکاری می تواند الگوی مناسبی برای ادارات کل ورزش و جوانان و هیات های فوتبال سرتاسر کشور باشد تا در مسیر اعتلای ورزش و فوتبال گام های اساسی برداشته شود‌.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: