بعد از شنیدن گلایه‌های ضرغامی از رئیس جمهوری و دیگر مسئولان، خیلی نگران حال رئیس سابق صداوسیما شدیم. لذا تصمیم گرفتیم پیشنهادهایی به مدیران بدهیم تا بلکه بتوانند با اقدامات شان مرهمی برای این دل سوخته باشند و مهندس ضرغامی نیز ظرفیت‌های بالقوه‌اش را در جامعه به فعلیت برساند.
کد خبر: ۳۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹        09 May 2018
۱-‌ از آنجایی که آدم‌ها وقتی بازنشسته و بیکار می‌شوند هی دلشان می‌خواهد خودی نشان بدهند و به این و آن بند کنند، از مسئولان بالاخص از «ابوالمشاغل»‌های‌شان خواهشمندیم برای او کاری دست‌وپا کنند تا بیش از این به دیگران گیر ندهد و روی هر مسئولی اسم نگذارد.

۲-‌ با وجود آنکه خبرها حاکی از آن است که جمنا وضع مالی خوبی ندارد با این حال بهتر است رؤسای آن، اگر شده پول قرض کنند و برای ضرغامی اشتراک اسنپ فود بگیرند. این گونه خاطرشان جمع است که او غذایش را در خانه خودش می‌خورد و بی خیال صبحانه با ابطحی و شام با احمدی‌نژاد می‌شود. نگاه نکنید تلفن‌هایتان را جواب نمی‌دهد. توی دلش چیزی نیست.

۳-‌ برای آنکه حرف‌هایش جدی گرفته شود و قلبش نشکند، لطفاً قبل از برگزاری جلسه با او، سری به صفحه اینستاگرامش بزنید و تعداد فالوئرها و لایک‌های هر پستش را ببینید. بلکه به محبوبیت این سلبریتی سیاسی پی برده و حرف‌‌هایش را چون سخن بزرگانی مثل آل‌پاچینو و فامیل دور آویزه گوش تان کنید. اگر خدایی نکرده با فیلترشکن هم وارد تلگرام شوید و کانال خمیازه را چک کنید، دهانتان باز می‌ماند که عمو عزت چطور این‌همه خلاقیت در کپی پیست کردن جوک‌ها دارد.

۴-‌ لطفاً انتخابات برگزار نکنید چون ضرغامی دوست ندارد‌. حالا اگر بدون انتخابات رئیس‌‌جمهورش کردید عیبی ندارد ولی رأی‌گیری و مناظره و این سوسول‌بازی‌ها را راه نیندازید که سخت ناراحت می‌شود. این گونه خودتان هم از هر بلایی در امان می‌مانید.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: