ادعای جالب سرور جپاروف:
سرور جپاروف در دیدار با الهلال هم یکی از بهترین بازیکنان استقلال لقب گرفت. او در دور رفت و برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عملکردی مطلوب داشت.
کد خبر: ۳۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱        21 April 2018
جپاروف در هر دو برد استقلال مقابل الهلال روی گل‌ها تأثیرگذار بود و به همین دلیل با او حرف زدیم. هافبک ازبک استقلال درباره بازی با پیکان هم مطالبی را بیان کرد.

از صعود تیم استقلال خیلی خوشحال به نظر می‌رسی.
بخش مهم راه رسیدن به مرحله‌های پایانی لیگ قهرمانان آسیا، صعود از دور گروهی است. ما در این دور نشان دادیم حریفی جدی برای همه هستیم چون در گروه سختی صدرنشین شدیم.

دلیلش چه بود؟
کادر فنی و بازیکنان خوب دلیل این موضوع است. ضمن اینکه ما در تهران و بیرون از آن طرفدارانی داریم که همیشه ما را حمایت می‌کنند.

چطور؟
در دیدار رفت‌مان با الهلال هم مانند دیدار برگشت بیش از تیم عربستانی تماشاگر داشتیم! این نکته کمی نیست. ما در امارات و کویت بازی کردیم ولی انگار در زمین دوم تیم استقلال به میدان می‌رفتیم. فکر می‌کردم الهلال با این همه سابقه، نام و اعتبار در حوزه خلیج فارس تماشاگران زیادی در کشورهای عربی دارد ولی متوجه شدم که استقلال جایگاهی فراتر از این‌ها در منطقه دارد. حتی برخی از اعراب را می‌دیدم که از استقلال حمایت می‌کردند و برای عکس گرفتن با ما به ویژه مهدی رحمتی به هتل‌مان می‌آمدند.

در بازی برگشت پاس گل دادی و در دور رفت هم روی گل تیام نقش مؤثری داشتی؟
خوشحالم که توانسته‌ام مثبت باشم. این مهمترین خواسته من در هر کاری است. نمی‌خواهم یک‌فرد بی‌فایده برای تیمم باشم. البته کادر فنی هم به من در این باره توصیه‌هایی کرده بودند که با استفاده از آن‌ها موفق شدم به تیم کمک کنم.

در مرحله گروهی بیشترین سهم را برای حضور در میدان داشتی. حسابی در استقلال جا افتاده‌ای؟
روزی که به این تیم آمدم گفتم می‌خواهم با استقلال هم قهرمانی بیاورم. خوشبختانه در یک فینال (جام حذفی) حضور داریم و در یک قدمی کاپ هستیم و اگر با این شیوه جلو برویم در آسیا هم بالاتر می‌رویم. حیف است که آدم در استقلال باشد و با این تیم جام نگیرد.

در دور بعد به یک تیم ایرانی خوردید که خیلی از کارشناسان معتقدند کار آسانی برای رد شدن از این حریف دارید؟
اتفاقاً برعکس. ما در لیگ شش باخت داشتیم که یکی از آن‌ها به این ذوب‌آهن بوده است. دور رفت مساوی شدیم و در دور برگشت و در روزهای خوب‌مان به این تیم باختیم. اتفاقاً من برعکس این موضوع را فکر می‌کنم و حتم دارم این تیم برای ما حریفی خطرناک است.

حتی از الهلال بیشتر؟
حتی از الهلال بیشتر. می‌دانم که سرمربی ذوب‌آهن با استقلال سه کاپ قهرمانی آورده و به خوبی تیم ما را می‌شناسد. این می‌تواند باعث شود که او با آنالیز خوبی روبه‌روی ما تیمش را به میدان بفرستد.

با این تعاریف دل هواداران را خالی کردی؟
این را گفتم تا خودم و باقی بچه‌ها حریف بعدی‌مان در لیگ آسیایی را دست‌کم نگیرند. ما استقلالیم و هدف بزرگی در سر داریم ولی باید بدانیم که در این راه هرگز اجازه نداریم از رقبا غافل شویم. در دیدار با سیاه‌جامگان کمی از این نظر دچار مشکل شدیم و تجربه دست‌کم گرفتن حریف را داریم.

بازی با پیکان را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
قطعاً بازی سختی داریم. یادم هست در دور رفت هم صفر - صفر شدیم. تیم محکمی است و تاکتیک قوی دارد. البته برای دور نشدن از صدر باید برنده شویم. حتماً با حمایت طرفداران‌مان برنده می‌شویم.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: