اظهارات عجیب بهروز رهبری‌فرد در یک برنامه تلویزیونی - اینترنتی که مجری آن، مهرداد میناوند بود، حسابی سر و صدا کرد و یک جنجال بزرگ در فوتبال ایران به وجود آورد، زیرا رهبری‌فرد از رد و بدل شدن پول برای خرید داور از سوی باشگاه استیل‌آذین صحبت به میان آورده بود.
کد خبر: ۳۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰        21 April 2018
روزنامه خبرورزشی نوشت: در همین زمینه، برخی داوران معترض هستند و به همین علت فریدون اصفهانیان اعلام کرده قصد شکایت از کاپیتان پیشین پرسپولیس به کمیته اخلاق را دارد، اما رهبری‌فرد در این خصوص به ما گفت: «من از هیچ اتفاقی نمی‌ترسم و کسی نیستم که دیگران بتوانند مرا تهدید کنند، اما باید در مورد مسائلی که رخ داده، صحبت کنم.»

او اضافه کرد: «بازیکنان قدیمی وقتی یکدیگر را می‌بینند، در مورد هزاران موضوع حرف می‌زنند. من و مهرداد هم داشتیم در خصوص مسائل پشت پرده صحبت می‌کردیم و بحث به اینجا کشید، اما نمی‌دانستم دوربین روشن است. در پایان مصاحبه، به میناوند گفتم حواست باشد، جا‌هایی که من در مورد داوران یا مسائل دیگر که پشت پرده است، صحبت کردم را حذف کنید، چون نبش قبر اتفاقات گذشته حتی اگر درست باشد، فایده‌ای به حال فوتبال ایران ندارد. مهرداد هم به من قول داد آن حرف‌ها را حذف کند، اما وقتی خودم ویدئو را دیدم، تعجب کردم. نمی‌دانم چرا میناوند و سایر دست‌اندرکاران برنامه مدال زیر حرف‌شان زدند. من در مورد مسائلی هزار برابر بدتر از خرید داور هم در جمع دوستانم صحبت کردم، اما دلیلی نداشت هرچه می‌گویم را رسانه‌ای کنم.»

رهبری‌فرد گفت: «متأسفانه این ماجرا برای من به دردسر بدل شد. البته از دردسر نمی‌ترسم، ولی دوست ندارم کسی را ناراحت کنم. جامعه داوری ما پاک بوده گرچه مسائلی هم در میان بود که همه قدیمی‌ها در جریان هستند، اما چون سندی ندارند، حرفی هم نمی‌زنند. بالاخره موضوع متعلق به ۱۰، ۱۵ سال قبل بود و من هم اگر صحبتی کردم، در یک جمع صمیمانه و دوستانه بود و نمی‌خواستم رسانه‌ای کنم درست مثل همه اهالی فوتبال که در مورد مسائلی مثل شرط‌بندی، پشت پرده‌ها، فساد‌ها و... مسائلی را می‌دانند، اما عنوان نمی‌کنند. اقدام دست‌اندرکاران برنامه مدال واقعاً غیرحرفه‌ای بود، اما این کار باعث نمی‌شود رفاقت من با داوران قدیمی از بین برود.»

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: